week voor NOD en ik voel alweer vanalles

@ Mariaaa en MamavAimée: Hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hoop dat alles goed blijft gaan! en dat jullie zorgenloos kunnen genieten!

Hier is mijn NOD aangebroken.
Ik voel nog niets wat op een ongi lijkt.
Maar ik kan me ook vergissen in de datum aangezien ik vorige maand een mk had.
En mijn cyclus dus deze maand anders kan zijn.
Ik denk dat ik dus zo'n beetje de hele week nog maar ga afwachten................Duurt lang!

Hoe is het met de rest van de meiden die vandaag mogen/kunnen testen?

Groetjes

@ mariaaa van harte meid ok voor jou
geniet er lekker van.

ja en ik heb zelf helaas slecht nieuwd ben gister ongi geworden :-( :-( :-( :-(
ik heb nu voor het eerst niets gevoeld,
normaal voel ik al een paar dagen dat het eraan komt,nu niets,en toch gister verschrikkelijk ongi geworden.
morgen moet ik nu bellen voor een afspraak om die kijkoperatie uit te laten voeren,hoop maar dat dat snel kan.
dan is het maar gebeurd.
over 2 weken gaan wij 8 dagen op vakantie,dus hoop dat het voor die tijd kan,deze maand moeten wij het dan "veilig" doen,dus geen kansen,
als het volgende maand pas kan,dan ga ik wel lekker klussen op vaknatie,wie weet komt er dan een kindje verwekt in Portugal.....(niet te positief F )

nou meiden die nog moeten wachten ik duim voor jullie
en de 2 die al zwanger zijn geniet er van hoor
groetjes F

Maria en MamavanAimee van harte gefeliciteerd!
Echt super! Zou willen dat ik ook eens een positieve test in handen zou kunnen houden!
Hier nog een weekje geduld op mijn NOD spannend!
Voel nog niks op een beetje krampjes af en toe na dus ben bang dat het niet raak is..

Groetjes Sola

@ikwachtalruim2jaar wat ontzettend jammer zeg :( ik duim voor je dat het in Portugal (lekker relaxed) nu echt raak is en gezond!!

Heel erg veel dank voor de lieve reacties :) Inmiddels nog steeds niet ongesteld en idd een positieve test dus... ik houd me rustig nu (probeer ik dan :).

Liefs, succes en een fijne zondag!!!

Hey meiden,

Vandaag is mijn NOD maar nog niks, maar bij mij zegt dat nog niet zoveel ivm de mk, kan nog alle kanten op.
Als ik de 28ste nog niet ongi ben, dan wordt het pas echt spannend. Mijn duimpjes draaien voor ons allemaal!

Liefs grote broer

Niemand??? Hier nog geen ongi te ontdekken...maar zoals ik al eerder zei bij mij zegtdat nog niet zoveel...mijn duimpjes draaien dus vrolijk door!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan