weer terug na miskraam

dankje. ik was het echt even kwijt gewoon!
maar nu kijk in in mijn telefoon op de kalender. tel vanaf de dag dat ik een miskraam heb gehad en als ik 28dagn verder tel.. had ik de 12e al ongi moeten worden!  
nja en als je idd een week bij op moet tellen.. dan moet ik dus ongeveer morgen ongi worden.. ben echt in de war nu.. zou ik over tijd zijn???

hoi

je zou mischien overtijd kunnen zijn maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je cyclus in de war is ik  heb hier zelf ook last van.
mijn eerste ongi na de miskraam kwam ook een week later dan normaal.
maar mijn cyclus is nu hellemaal van slag ik gebruik nu ook maar ovulatie testen zodat ik er mischien weer wat overzicht in kan krijgen.

liefs silke

Heel veel sterkte ermee,kan me best voorstelen dat het niet makkelijk is.
Ik heb zelf een zoontje en wil nu ook weer zwanger worden,ik hoop
dat je toch snel weer een positieve test in handen krijgt als je daaraan
toe bent.

liefs,

NIce

hoi meiden,
heb 6 jan een miskraam gehad, we dachten dat ik 10 week   zwanger was maar op echo was het  gestopt met groeien  of ik was minder lang in verwachting.(was 1ste zwangerschap)
maar ja, je gaat wel een zeer moeilijke periode in, samen hoop je toch een kleintje in je armen te houden. moet nu afwachten wanneer mijn ongicyclus weer op gang komt.
vk vertelde dat dit 4 tot 6 week kan duren. ik wacht maar af.
ik wens jullie ook veel sterkte met dit verlies.
hopelijk  mogen we over een geruime tijd ook een mooi kindje krijgen..we geven de moed niet op.
veel liefs jose.

heej zusterjose

sterkte in deze moeilijke tijd. maar er is altijd hoop.
ik ben nu 5wkn na mijn miskraam en heb vandaag een positive test gedaan!
ben nog voorzichtig blij.. vind het dood eng!
maar het komt vast goed!!

groetjes gentry

Hey zusterjose, Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode. Zo klein en toch zo'n groot verlies.

En Gentell, wat super!! En heel snel. En las dat je het helemaal nog niet door had, dat je overtijd was. Heel veel suc6 gewenst. En hoop natuurlijk dat het nu allemaal gewoon wel goed gaat.
Vraagje: voelt het nu ook anders? Dan de vorige x?
Ik had namelijk al meteen het gevoel dat het mis was/ zat? Hadden jullie daar ook last van?

Liefs
Jade

Jeetje Gentry, gefeliciteerd zeg, echt super! Dat geeft ons moed!

Jade, ik had niet echt het gevoel dat het misging, maar ik kon gewoon nog niet echt geloven dat ik echt zwanger was. Ik weet nog wel dat ik donderdag tegen mijn vriendin zei: ik ben bang dat het eruit valt en de volgende dag had ik dus een miskraam. Maar volgens mij had het meer te maken dat ik nog aan het idee moest wennen dan dat ik het gevoel had dat het niet goed zat.

Ik heb nu dat elke keer dat je ongesteld wordt het verlangen groter wordt. Elke keer lijkt het verder weg en ik kan me soms ook niet voorstellen dat ik het echt een keer mee ga maken om zwanger te zijn (maar daar ga ik toch eigenlijk maar wel van uit!). Ik vind het ook zo moeilijk om het van me af te zetten, ik kan de hele dag bijna aan niks anders denken. Wel heb ik me voorgenomen om deze maand niet moeilijk te doen met ovulatietesten, we zien het wel hoor en ik ga er gewoon van uit dat ik over 3 weken ongesteld wordt en zo niet dan valt het alleen maar mee. Ik lees toch wel veel verhalen van meiden die zwanger zijn geworden toen ze er wat minder mee bezig waren, dat probeer ik dus ook, maar vind ik wel erg moeilijk. Dit forum helpt dan natuurlijk ook niet ha ha ha!

Liefs dreamgirl

hallo allemaal,

nejj had inderdaad niet door dat ik overtijd was omdat ik niet zo goed wist of ik nu vanaf de dag van de miskraam verder moest tellen.
maar ik twijfelde zo.. toch een test er tegen aan gegooit en ik stond versteld !
haha
maar ik wil wel zeggen ik voel me nu anders.. heb ook echt meer kwaaltjes.. zere borsten enz. en ik denk nu gewoon positief. nja probeer ik.

dreamgirl. misschien gaat het voor jou ook werken als je het idd ff een beetje naast je laat liggen. even niet met allemaal testen en gedoe. gewoon veel klussen haha en dan kom je er ook wel!
maar snap ook wel dat het verlangen erg groot is.
ik ben gewoon gestopt met de pil wel wat meer geklust dan normaal maar verder was ik er niet heel erg veel mee bezig.

Gentell

Terug
Bovenaan