Wel/niet zwanger?

Hallo allemaal,

Zoals vele al zeiden hier was ook bij mij mijn test nog negatief gewoon afwachten na de NOD. Vanmorgen in ziekenhuis kreeg ik een positief antwoord en heb een recept meegekregen voor als ik wel ongesteld word. Om dan van dag 3 tot 7 clo idee te slakken.  Uit mijn bloedonderzoek bleek wel heel duidelijkheid dat ik idd een ovulatie heb gehad afgelopen periode. Dus deel van spanning is weg mag in ieder geval verder waar ik de in Doetinchem niet mocht
 
Hallo allemaal,

Zoals vele al zeiden hier was ook bij mij mijn test nog negatief gewoon afwachten na de NOD. Vanmorgen in ziekenhuis kreeg ik een positief antwoord en heb een recept meegekregen voor als ik wel ongesteld word. Om dan van dag 3 tot 7 clomid te slikken.  Uit mijn bloedonderzoek bleek wel heel duidelijkheid dat ik idd een ovulatie heb gehad afgelopen periode. Dus deel van spanning is weg mag in ieder geval verder waar ik de in Doetinchem niet mocht
 
Hallo allemaal,

Zoals vele al zeiden hier was ook bij mij mijn test nog negatief gewoon afwachten na de NOD. Vanmorgen in ziekenhuis kreeg ik een positief antwoord en heb een recept meegekregen voor als ik wel ongesteld word. Om dan van dag 3 tot 7 clomid te slikken.  Uit mijn bloedonderzoek bleek wel heel duidelijkheid dat ik idd een ovulatie heb gehad afgelopen periode. Dus deel van spanning is weg mag in ieder geval verder waar ik de in Doetinchem niet mocht. Nu deze week afwachten officieel is vrijdag mijn NOD. Dus bij zondag nog geen menstruatie nog maar eens testen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Marijke
 
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn NOD ik heb vanmorgen een test gedaan en er verschijnt een heel licht en dun streepje. Nog geen duidelijke streep maar er is een streepje zichtbaar.

Groeten Marijke
 
Hallo allemaal,

Ik kon niet meer wachten tot morgen en heb tussen de middag toch nogmaals een test gedaan. Nu duidelijk een tweede lijn dus na drie jaar problemen met de ovulatie en een weigering voor hulp van ziekenhuis Doetinchem en deze week goed bericht uit Winteswijk. Toch nog op het laatst op natuurlijke manier zwanger geworden.

Ik ben zo blij maar wel misselijk al paar dagen maar dacht dat dat misschien wel spanning was.

Groet allemaal Marijke
 
Wauw Marijke wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!!! En dat allemaal in je laatste natuurlijk ronde. Geniet van dit wondertje
 
Terug
Bovenaan