Wel/niet zwanger?

Melanie, nee ik heb niet eerder een ovulatietest gedaan (was bij m'n vorige zwangerschap niet nodig). Ik heb een app op m'n telefoon waar ik ingevuld heb wanneer eerste dag ongesteld en hoeveel dagen m'n cyclus is en die geeft dan aan wanneer m'n vruchtbare dagen zijn en wanneer de ovulatie is. Ik ga ook ovulatietesten kopen. Dan weet ik zeker wanneer ik ovuleer want nu weet ik zelf ook niet goed meer hoe m'n cyclus is. Ik was altijd heel regelmatig ongesteld en nu dus toch een paar dagen later.

Ik heb juist zonder pil dat ik heftiger ongesteld ben. En voel me echt soort down dan. Alsof ik van buitenaf naar mezelf kijk. Klinkt heel raar maar ben er echt niet bij met m'n hoofd. Nog een reden om te hopen dat ik snel zwanger ben ;)

Groetjes!
 
Hallo Melanie,

Ik ga morgen een test doen 2 dagen eerder dan eigenlijk normaal heb een early test ervoor aangeschaft omdat ik morgen ook naar gynaecoloog moet om 10 uur dus de spanning word groter. Mocht ik zwanger zijn kan ik gelijk afspraak maken ivm controles. Want ik moet bij zwangerschap sowieso onder controle van de gynaecoloog. Ik ben wel vaker misselijk en krijg ineens jeugdpuistjes ook worden de borsten net als bij de ovulatie weer gevoeliger hoop er maar het beste van.

Anne Florine je eigen lichaam kan je voor de gek houden en doordat je het graag wil je menstruatie uitstellen.
 
;Hallo,</p>
Ik zou 24 mei ong worden. Had ook een test gehaald waar je 4 dagen van te voren kan weten of je zwanger bent of niet. Dat was negatief. Toen werd het 24/5 mijn ong bleef uit dus. Dacht probeer weer een teat weer gaf die aan niet zwanger.
-moest vaak plassen</p>
">-steken in onderbuik</p>
">toen was ik 3 dagen overtijd  kreeg ik  wat bloed verlies dus dacht ik .ik ben ongesteld en niet zwanger maar dat was zo weinig dat het weer weg was . Heb toen weer test gedaan weer gaf die niet zwanger aan. Ik dacht>mijn cyclus is in de war. Toen werd ik 5 dagen overtijd ik dacht voor laatste keer proberen anders ga ik
naar huisarts . En ja hoor toen pas gaf die zwanger aan met een normal e zwangerschap test. Dat 4 dagen van te voren werkte allemaal niet bij mij.</p>
 
Hallo allemaal,

ik zou 27 mei ong moeten worden maar is uitgebleven. Heb ook een test gedaan voor vroeg testen en deze geeft negatief. Nu even wachten tot eind van de week want bij mijn eerste poging gaf de test ook pas een week na de nod aan dat ik zwanger was.. Is zo verschillend.

groetjes
 
Apart hè dat die early testen eigenlijk niet zo handig zijn. Iemand schreef ook dat ie bij haar negatief was, 4 dagen ervoor. Maar ze bleek wel zwanger. En ik las ergens dat je beter kunt testen als je een week overtijd bent. Was bij m'n zoontje ook, ook getest toen ik een week overtijd was. Maar toen was ik er niet zo mee bezig en had geen erg in dat ik al een week overtijd was.

Ja, je lichaam kan je goed voor de gek houden, helaas.

Marijke, ik ben heel benieuwd hoe het in 't ziekenhuis was!
 
Hallo allemaal,

Zoals vele al zeiden hier was ook bij mij mijn test nog negatief gewoon afwachten na de NOD. Vanmorgen in ziekenhuis kreeg ik een positief antwoord en heb een recept meegekregen voor als ik wel ongesteld word. Om dan van dag 3 tot 7 clo idee te slakken.  Uit mijn bloedonderzoek bleek wel heel duidelijkheid dat ik idd een ovulatie heb gehad afgelopen periode. Dus deel van spanning is weg mag in ieder geval verder waar ik de in Doetinchem niet mocht
 
Terug
Bovenaan