[quote quote=10322175]Bedankt voor het reageren! Misschien inderdaad dan beter niet alles meteen weg te doen, en kan ik beter wachten tot de kriebels echt niet meer weg gaan. Een gezin van 4 kinderen lijkt me inderdaad ook echt heel leuk, nu heb je altijd zo’n oneven aantal, al is dat geen goede reden voor een vierde. Mijn man sluit een vierde niet uit maar moet er nu nog niet aan denken. Maar zegt wel als ik dat graag wil hij daar wel voor wilt gaan. Dus voelt alsof ik de hele beslissing moet nemen terwijl ik al twijfel tussen het kopen een zachte tandenborstel of een harde. Toen je jongste geboren was waren ze allemaal onder de 4 dat was wel even pittig daarom dat ik nu wel iets langer zou willen wachten maarja straks wacht je te lang en is het leeftijdsverschil zo groot. Blijven die kriebels er ook gewoon niet altijd?[/quote]
Heb er hier een van 10, 7 en 1,5. Jongste zal geboren worden twee maanden na de (nu nog) jongste zijn verjaardag. Leeftijdsverschil heeft hier alleen voordelen .. de oudste helpen heel graag mee met hun broertje en het gesprek voor een vierde is eerder begonnen omdat grote broers bezig waren dat het wel weer eens tijd werd voor een nieuwe baby ?
Heb er hier een van 10, 7 en 1,5. Jongste zal geboren worden twee maanden na de (nu nog) jongste zijn verjaardag. Leeftijdsverschil heeft hier alleen voordelen .. de oudste helpen heel graag mee met hun broertje en het gesprek voor een vierde is eerder begonnen omdat grote broers bezig waren dat het wel weer eens tijd werd voor een nieuwe baby ?