Wel of geen vierde

Ik zou het niet doen. Vier kinderen is echt veel. Daarnaast is het ook echt niet goed voor het klimaat om zoveel kinderen te krijgen. Wordt vreselijk als onze kinderen over 50 jaar niet meer goed kunnen ademen.

Oh wauw! Wat leuk, gefeliciteerd en hopelijk gaat je zwangerschap voorspoedig!! 
Wij komen beiden uit een gezin van 4 kids, lekker druk en heel gezellig, ook wanneer we ouder worden. Het is wel een belasting voor m'n ouders, maar ze genieten er zo van, alle (klein)kinderen. 

O wauw gefeliciteerd zeg.. heerlijk dat het zo snel raak is. Wordt vast pittig, 4 jonge kindjes op rij.. maar ook een enorme rijkdom!!!
@Selisse... Ik weet niet wat ik moet zeggen ? beetje rare opmerking,  wat is er mis met 4 kinderen? Prachtig toch?? Wat heeft dat ene kind nou te maken met de samenleving over 50 jaar? Waarom zou bv. 2 kinderen de max moeten zijn? Onzin. Ik vind het heeerlijk als mensen nog 'grote' gezinnen willen tegenwoordig!

O wauw gefeliciteerd zeg.. heerlijk dat het zo snel raak is. Wordt vast pittig, 4 jonge kindjes op rij.. maar ook een enorme rijkdom!!!
@Selisse... Ik weet niet wat ik moet zeggen ? beetje rare opmerking,  wat is er mis met 4 kinderen? Prachtig toch?? Wat heeft dat ene kind nou te maken met de samenleving over 50 jaar? Waarom zou bv. 2 kinderen de max moeten zijn? Onzin. Ik vind het heeerlijk als mensen nog 'grote' gezinnen willen tegenwoordig!

Achja.. genoeg mensen die nu bewust geen kinderen willen. Compenseert zich dan weer hè. Hier ook nummer 4 onderweg, gelukkig kunnen we in ons huis zelfs allemaal nog ademen ??

Gefeliciteerd met je 4e!

Vind de opmerking van Selisse overigens terecht. Bij hebben daarom een vasecotomie ingepland na 2 kids. In stand houden van de bevolking, zonder bij te dragen aan overbevolking omdat ik mn dochters óók kinderen gun in een leefbare wereld. Kan me er echt boos om maken dat dit als onzin wordt afgedaan. Dan moet je echt even gaan bijleren. 

[quote quote=10326145] Dat je binnenkort ook een positieve test in je handen mag hebben![/quote] Thnx:) ik hoop 't ook. Volgende week weer voor 't eerst testen.. Wel weer spannend hoor Jouw kids zitten dicht op elkaar zeg. Kan me voorstellen dat 't pittig is nu! Hoe voel je je? En wanneer is je eerste echo? Over de klimaatzorgen: ja ik snap de opmerkingen en 't is idd niet goed voor 't klimaat. Er zijn alleen méér argumenten voor of tegen. Dat praat 't miss niet goed, maar ook voor 't klimaat kun je verschillende dingen doen die goed of niet goed zijn. Zo maakt iedereen z'n eigen keuzes

Terug
Bovenaan