Wel of geen vierde

thnx letie:)
haha ja ik weet niet of ik nog meer kids had gewild als ik jonger was geweest. Leeftijd speelt nu wel een rol met dat ik vind dat dit de laatste is. Maar ik vind het ook wel zwaarder vallen dan ik dacht. Onze 3 jongens zijn echt druktemakers en dat geren, gevecht, geschreeuw, etc, vind ik soms best stressvol en dan nog al het zorgen wat er nu nog wel bij is (eten maken, geven, aankleden, etc). Dus 4 is gewoon goed:) Hoop dat ik dat ook zo voel als deze geboren is.
ja eerste periode is spannend, hoewel ik er (na nr1, toen vond ik alles spannend) vrij rustig onder ben. Als het mis gaat, dan zij het zo. We hebben gelukkig nooit een miskraam gehad, dat scheelt natuurlijk. Ik heb net de afspraak voor de eerste echo gemaakt. Altijd gek om het dan tegen iemand anders uit te spreken en te worden gefeliciteerd! voelt ineens echt! Afspraak staat op 6 juli. Dus we hebben nog even geduld. Maar ikvind het prima, rustig afwachten en broeden. Kan ik zelf ook nog even aan het idee wennen.

Herkenbare struggle. Hier twee meiden thuis van 6 en 3 en enorm klapperende eierstokken.
Als ik jouw verhaal lees is mijn eerste ingeving: bij twijfel doen. Je krijgt niet zo snel spijt van iets wat je wel hebt gedaan, niet van iets wat je had gewild. 
Bovendien denk ik, als jij het met 3 kinderen financieel, mentaal en fysiek trekt, kan de vierde er ook nog wel bij toch? 

Succes met je twijfel en geniet tussendoor van je mooie gezin!

Terug
Bovenaan