Wel of geen vierde

Dank jullie wel!
Had niet verwacht hier berichten aan te treffen over het klimaat. Overbevolking heeft hier zeker een aandeel in maar er zijn meerdere factoren die je hier niet bij moet vergeten. Vliegvakanties, auto's maar als je het goed wilt doen moet je ook plassen onder de douche scheelt je een keer onnodig water gebruik.
@vleesmuis, spannend al bijna testen dus! Laat me weten zodra je volgende week meer weet zou ik wel leuk vinden. Hoe oud ben jij? Ja best dicht op elkaar zitten ze, dat was ook wel bewust behalve nu dan, dit was een verrassing. Eerste echo gehad en alles was tot nu toe hartstikke goed!

wat fijn dat je echo goed was! hoeveel weken ben je dan nu? en ergens in januari uitgerekend dan?
ja is goed, ik laat het weten:) Vind het weer super spannend, dat gevoel van de 'wachtweken' wordt nooit gemakkelijk, zelfs niet na 3 kids haha. maar ik probeer er nu van te genieten, gezien het zeer waarschijnlijk de laatst is. En die spanning van 'zouden we volgende week een positieve test hebben' is toch wel heel bijzonder!
ik ben 35, m'n man 38. of je jezelf oud vindt voor kids is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vind de tijd ook wel 'dringen' ofzo. M'n moeder kreeg mij op m'n 35e en ik heb altijd het gevoel gehad een oude moeder te hebben. Toen was natuurlijk een andere tijd. Maar toch was ik graag nog een paar jaar jonger geweest haha. hoe oud zijn jullie?

Spannend! ben je heel zenuwachtig? Heb je al wat symptomen dat je morgen gaat testen of kan het zowiezo vanaf morgen al? Snap ik straks denk je hier aan terug en mis je het. Wel een gek idee dat het dan nu echt de laatste keer is vind je niet?
Mijn man en ik zijn beide net 30 geworden. Ik vind 35 jaar voor bij een vierde niet oud hoor. Snap dat vanuit je eigen ervaring dat misschien anders voelt maar hoor tegenwoordig veel mensen die bij de eerste al ruim boven de 30 zijn. Heeft denk ik allemaal voor en nadelen. En ik vond mijn moeder vroeger ook een oude moeder maar vond iedereen boven de 25 oud haha.
Ben nu bijna 7 weken zwanger dus nog wel even een spannende periode. 

O wat jij nog heerlijk jong haha! Dan zou ik denk ik ook nog voor een nr 5 en 6 gaan haha ?. Maar 35 valt idd ook nog mee
Zeker gek dat 't de laatste is... Vind 't wel heel jammer ook. Hoop vooral dat 't gevoel v 'compleet zijn' ook nog gaat komen.
Nee ben niet echt zenuwachtig voor morgen. Wel heel nieuwsgierig! Vlak na m'n eisprong had ik er heel weinig vertrouwen in, maar de laatste dagen juist weer wel. En nu vandaag voel ik wat menstruatiekrampen, dus elke keer als ik naar de wc ga verwacht ik bloed te zien, maar tot nu toe niks.. Morgen of overmorgen zou ik ongesteld moeten worden, en afgelopen cycli had ik steeds een paar dgn ervoor al roze bloedverlies... Nu niet... Haha zo houdt 't m'n gedachten bezig! We zullen zien! Ik hoop 't wel heel erg. Maar 't is bij de andere 3 ook vlot gelukt, dus ik ben niet bang dat 't niet gelukt is ofzo, dan komt 't vast binnenkort ?
7 wkn, spannend ja! Want dat is natuurlijk ook nog zo. 't moet nog wel blijven plakken.. Wanneer mag je weer voor een echo? 

Wow! Gefeliciteerd!! Dat is snel haha. Gaan we zelfs redelijk gelijk op, leuk! Sorry voor de late reactie was werken. 
Dat dat het gevoel van compleet nog wel komt. Ik had dat na de bevalling van de jongste wel al maar de kriebel kwam alsnog. Haha ja zou je als je jonger was geweest voor meer kinderen gegaan? Ik vind 4 wel echt de max. Ben straks dan 30 met 4 kinderen en dat is denk ik best prima zijn we er ook weer optijd weer uit.
Ja begin periode is echt spannend vind ik. Eerste echo was goed dus dat is wel een kleine mijlpaal maar nu nog 3 weken wachten tot de volgende. Al denk ik dat ik wel al eerder weer even langs ga. Vorige zwangerschap vond ik het hartje zelf thuis bij 9 weken dat gaf toen wel veel rust maar dat wil ik liever niet te vroeg doen. 

Ik ben net bevallen van de 3e. Wilde meteen een sterilisatie laten doen aangezien ik een keizersnede kreeg. Helaas is dit niet gelukt. Nu denk ik meteen weer dat een 4e ook nog wel leuk zou zijn. Heb 2 meiden van 6 en 7 en nu dus een baby boy. Voor hem zou het wel leuk zijn om nog een leeftijds genootje erbij te hebben. Over 4 weken maar even met de gynaecoloog bespreken of mijn lichaam het nog aan zou kunnen. Want wil dan wel al over 6 maanden weer de kans gaan wagen. 

Terug
Bovenaan