Welk merk luiers gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen?

Tip van flip: watkostenluierst punt nl. Alle luier aanbiedingen op een rij!

Groetjes, Marisa

hoi hoi

ik gebruik voor me oudste 18mnd van de lidl en die vind ik echt super gebruik ik nu al zeker 1 jaar en nooit problemen mee gehad en niet duur
voor me jongste nu 1 maand gebruik ik nu van pampers c1000 en kruitvat gekregen her en der maar dan vind ik die van de kruitvat en c1000 erg hard vooral ze geplast hebben word het zo stug en bij pampers blijft het gewoon ja zacht noem ik het maar maar als de luiers op zijn ga ik ook van de lidl halen vind ik tot nu toe de beste zew hebben zelfs een plasstrip hiihih

gr
linda

hoi,
hier bij ons bevallen de huggies het beste.
ook die van de c1000 bevallen goed.
de luiers van pampers bevallen absoluut niet, die lekken bij ons.
ze zeggen dat de luiers van het kruitvat ook heel goed zijn.
hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes djurre's mama.

hoi
ik gebruik luiers van etos en kruidvat,deze bevallen goed hiero.ook heb ik ze wel eens van de lidl,wel handig met zo,n plasstrip.hoef je de luier niet steeds te openen.
gr petra

hi

ik gebruik op het moment huggies en pampers en die bevallen prima. zijn ook enige die goed aansluiten bij hem. maar ik heb ook nog een pak van de lidl staan en die ga ik ook proberen want van horen schijnen die ook goed te zijn en goedkoper.

groetjes angela mv djaimy 010707

Bedankt voor al jullie reacties. Ik zie dat Kruidvat luiers wel goed uit (deze) test komen. Voorlopig heb ik nog een flinke voorraad Huggies (van de reclame van AH) dus die maak ik eerst op. Groetjes van Sonja

C1000, Lidl of Aldi luiers hier.
Helemaal top.

Pampers heb ik 1 keer geprobeerd omdat iedereen zegt dat ze zo geweldig zijn.
Nou voor mij NOOIT meer hahaha.
Ze plast er gewoon doorheen, ze is steeds vochtig, getsie.
Dus maar gewoon mijn eigen merkjes gebruiken

Liefs van Irene mv
Bjorn 07-01-03
Anka 08-05-07

Terug
Bovenaan