Welk merk luiers gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen?

Was begonnen met kruidvat luiers, maar kon Cas elke keer schone kleren aantrekken na een poepluier omdat het zo lekte! Etos vond ik te stug en heb in de aanbieding pampers gekocht en die lekken niet. Dus pampers voor mij.

Groetjes Irma

Ik heb meestal de kruidvat luiers en die bevallen prima die gebruik ik voor overdag en dan de pampers voor de nachten dat bevalt mij prima

Hoihoi,

wij gebruiken nog de pampers newborn en ik vind ze echt super!! Bij de andere kids ook de andere luiers geprobeerd en alleen pampers en huggies hielden ze droog. Vooral de kruidvat luiers vond ik verschrikkelijk aan alle kanten werd en naast geplast en natte rode billen.

groetjes chimene

Ik gebruik Pampers en Kruidvat luiers.
SOms ook die van de AH, maar die zitten totaal niet lekker bij ons peutertje. Ze zit er altijd aan te trekken.

Naar aanleiding van dit topic heb ik afgelopen week Kruidvat luiers gekocht. Ik weet niet of het toeval is, maar mijn meisje heeft deze week voor het eerst luieruitslag. Zodra ik het op zag komen ben ik weer op pampers overgestapt en nu lijkt het weer weg te zakken.

Kan toeval zijn, maar ik koop geen Kruidvat meer.

Groetjes, Marisa

Hallo allemaal,
Ik gebruik nu al enkele weken de luiers van de Etos. Ze bevallen ons prima!! We zijn begonnen met pampers, maar hierin was onze zoon toch vaak nat, trok er doorheen. En hij rook hierin ook erg naar pies. Daarna de kruidvat luiers gaan gebruiken, maar vooral bij poepluiers vaak lekkage en had ook het idee dat zijn huidje het niet zo prettig vond, was vaak rood. Nu dus overgegaan op Etos op aanraden van een vriendin. Had ik veel eerder moeten doen: geen natte billen, geen lekkage, geen rode billen en ook geen pieslucht!!!!   Echt een aanrader. groetjes cindy

Hoi,

Ik ben nu helemaal voor de kruidvat luiers. Zeker na vandaag.
De laatste paar weken had ik pampers gebruikt omdat ze in de aanbieding waren bij de makro. (Jammer dat ik nu nog 3 pakken over heb in maatje 4 deze zijn nog te groot maar wist niet hoe lang ze nog maatje 3 zou hebben en heb nog kruidvat luiers liggen.)
Kyra heeft de laatste week alleen maar spuitluiers omdat ze tandjes krijgt. Jammer dat het bij de pampers ook in haar nek zit. Bij de kruidvat luiers heeft ze daar geen last van. Om een of andere reden lijkt het wel dat er een randje in zit wat de poep tegen houd. Erg fijn!

Dus kruidvat en niets anders meer!!

Groetjes,
Frieda

Terug
Bovenaan