welke kinderwagen nemen/hebben jullie?

O ja, en als ik nu nog moest kiezen: Dan zou ik de Quinny Buzz kopen (lijkt trouwens op de Quinny Zapp, alleen is het wel een combiwagen).

Hoi hoi,

wij hebben de Quinny 4XL uit 2003, nog van onze eerste, maar hij is nog net zo stevig en stabiel en mooi als toen...

Ik ben voorstander voor een 4 wieler ivm de stabiliteit...maar das ieder voor zich...Wij hebben ook gladde banden, omdat wij heel veel in het bos wandelen met de hond, deze zijn lekker makkelijk schoon te maken...

succes met kiezen...

Groetjes Valerie
38 wkn 4 dg

Hoi allemaal,

Nog maar even dit onderwerp omhoog halen omdat ik er nog niet uit ben. :)

Zijn er meer dames die hebben ondervonden dat driewielers instabiel zijn?

Groetjes, Marisa

Kijk eerst goed wat je belangrijk vind aan een wagen, wat je er vooral mee zult gaan doen en waar een wagen dus aan moet voldoen. Ga je er vooral veel mee winkelen/booschappen doen of ga je vooral veel boswandelingen maken? Hoe groot is je auto en past hij er dan wel in? Lukt het je om zelf de wagen in te klappen (oefen in de winkel) en kijk ook in de winkel wat jij prettig vind lopen en sturen. Ik heb zelf de bugaboo en vind hem fantastisch omdat hij zo licht en makkelijk wendbaar is. Ik ga graag de stad in en winkelen en dan is de bugaboo als echt stadskarretje ideaal. Als je graag lange boswandelingen maakt is de bugaboo misschien minder geschikt voor je. Minpunt van de bugaboo vind ik dat je relatief weinig ruimte hebt voor de booschappen. Succes met je keuze.

Hoi Hermelien,

Ja, wat ik wil weet ik heel goed. Maar het gaat om de praktische dingen die ik zelf niet kan inschatten, zoals inderdaard drie- en vierwielers. Ik heb nog nergens kunnen vinden waarom je beter een drie- of vierwieler kan nemen, wat de voordelen zijn voor de een of ander.

Wij hebben een happy baby driver............nóóit kopen!!!!
Hij rijdt nog (na de eerste, die er af en toe nog in zit) maar dan heb je het ook gezegd....
Nog iemand die dit merk heeft? Volgens mij niet, echt zo'n yoko toko merk!
De tweede is op komst, ik denk dat de wagen het dan nét red!

Hallo allemaal,

Ik heb al eerder gereageerd, wij hebben een Bugaboo gekocht voor onze dochter, die eind 2004 geboren is. De nieuwe versie was er nog niet. Ik ga deze geweldige wagen weer opnieuw gebruiken! Ik wil wel even melden, dat volgens mij, de nieuwe versie van Bugaboo een in hoogte verstelbare duwstang heeft, dus ook voor lange mensen. Nogmaals, ik heb de oudere versie, maar bij mijn weten is de nieuwe Bugaboo dus verstelbaar! Voor meer info zou je op   de site van Bugaboo moeten kijken.
liefs
Fee Julia 18 wk 4 dg

Terug
Bovenaan