Welke kleidingmaat draagt jullie kleintje?

A

Anoniem

Guest
Ik zat even te neuzen bij het voorjaarsforum 2007 en zag dat daar kinderen zijn die al veel ouder als Stijn zijn en nog in maat 74 zitten. Deze maat draagt Stijn al sinds eind september. Hij was toen drieëneenhalve maand oud. Heb ik nou zo'n megababy of zijn die van hun nu zo klein?

Groetjes van Marloes, mamma van een michelinmannetje!

Hoi Marloes!

Nou je bent niet de enige hoor!
Roy zit ook al in 74. Soms nog in 68 als het wat
groter valt maar lang niet alle merken lukken meer!

Vandaag was ik bij de hema om wat sokjes etc
in te slaan (en rompers van 74-80!)
en ik heb de sokjes gekocht die bij de leeftijdscategorie
6-12 maanden horen, ook zijn voetjes zijn dus groot!!

groetjes K

Hoi Marloes,

Valt denk ik wel mee hoor. Onze dochter is/gaat nu ook over naar maat 74 en  dat was bij 4 1/2 maand. Ligt ook aan het merk en hoe het uitvalt  want daar zit behoorlijk wat verschil in vind ik, ook bij hetzelfde merk en dezelfde maat valt het nog wel eens ontzettend verschillend uit! Onze dochter is van 17 juni en was maar 2540 gram bij de geboorte en ook erg klein en lag steeds met  haar lengte en gewicht onder de middellijn in de grafieken en heeft nu ook mt.74, dus denk dat  de kledingmaat van je  zoon wel normaal is hoor.

groetjes,
xx Roos xx  

hey meiden,als ik jullie zo hoor..wat een kleine ukkepuk hebben wij dan..
onze meid is bijna 4mnd en gaat nu zo zoetjes aan naar 62,t ligt er net aan waar de kleertjes vandaan komen,sommige 56 past dr zelfs nog,50 kan ze wel aan maar zit er nu pas vrij strak,dus ook pas opgeborgen.mijn neefje is 5dgn ouder en hy zit ook al in 68 soms al wat groter..nou heb ik gehoord dat jongetjes sowieso iets grover zijn?nou groetjes

Hoi. Nou hier een moeder van een " klein jochie" dan.. Jesse is nu bijna 4 maanden (volgende week) en die zit nog in maatje 62.. Hij heeft zelfs van rompertjes en 1 broekje nog maat 56 aan.. Het is dan ook best wel een fijn ventje hoor hihi..
Gr. Anne-Marie

Hoi. Nou hier een moeder van een " klein jochie" dan.. Jesse is nu bijna 4 maanden (volgende week) en die zit nog in maatje 62.. Hij heeft zelfs van rompertjes en 1 broekje nog maat 56 aan.. Het is dan ook best wel een fijn ventje hoor hihi..
Gr. Anne-Marie

Gr. Anne-Marie

Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan