Welke kleidingmaat draagt jullie kleintje?

Hoi,

Lucas is ook best groot. Hij is geboren op 21 juli en woog toen al 10 pond. 3 weken geleden is hij weer gewogen en toen woog hij 7950 gram en was 67 cm lang.  Hij draagt maat 74, maar hij kan 68 ook prima aan. Ik hou er van als de kleertje iets ruimer zitten  zodat ik de mouwtjes en broekspijpjes  kan omslaan.

hoe groot en zwaar is jouw kindje dan? Daar ben ik erg  benieuwd naar.  

Hoi Marloes,
Veerle is nu bijna 5,5 maand oud en groeit denk ik de komende maand in maatje 74. Veerle heeft erg lang in maat 68 gezeten.
Groetjes,
Floor

quote: sonja1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2007 10:04:58'));

Hoi,

Lucas is ook best groot. Hij is geboren op 21 juli en woog toen al 10 pond. 3 weken geleden is hij weer gewogen en toen woog hij 7950 gram en was 67 cm lang.  Hij draagt maat 74, maar hij kan 68 ook prima aan. Ik hou er van als de kleertje iets ruimer zitten  zodat ik de mouwtjes en broekspijpjes  kan omslaan.

hoe groot en zwaar is jouw kindje dan? Daar ben ik erg  benieuwd naar.  

Hoi,

Stijn woog bij zijn geboorte 4.075kg en was 53 cm. De laatste keer was hij bijna 70 cm en woog ruim 7.7 kg. maar dat is al weer een paar weken geleden. Ik heb heel vaak bij Stijn met kleertjes dat hij ze qua lengte misschien nog wel aan zou kunnen maar dat hij er gewoon te mollig voor is.

Groetjes van Marloes

Lotte zal wel weer de hekkensluiter zijn. Ze is nu 6 maanden en draagt maat 62.  En maat 68 is voorlopig nog niet in zicht...

Groetjes, Marisa

Hoi,

Mijn zoontje Jesse is nu 4 maanden oud en draagt maat 62/68 van kleertjes en maat 3 van pampers.
Ik heb een dochter van  bijna twee  en die is 80 cm lang en 11 kilo en draagt maat 4 van pampers.

Zo hebben jullie een beetje vergelijkingsmateriaal.

Groetjes natascha

hi

djaimy is nu 4 maanden en 1 week ongeveer en hij zit in 62/68

groetjes angela

Sophie is nu 4 maanden (01-07-07) en heeft het meeste maat 68 aan, ze was bij geboorte ook best flink 4240 gram en weegt nu 7500 gram.
Luiers heeft ze nr 3, die zitten prima.

Groetjes.

Hoi,
Vera is nu 3 maanden en vanaf week 8 zit ze in 68!
Bij de geboorte had ze al een 56 waar ze vervolgens hooguit 2 weken in paste..
Ik heb nog wel maat 3 pampers.

Terug
Bovenaan