Welke kleidingmaat draagt jullie kleintje?

hoi ik ben van het voorjaar forum en het is zo dat kindjes in het begin heel veel groeien
en hoe ouder ze worden hoe langer het duurd voor dat ze in een anderen maat zitten
mijn zoon is 10 maanden nu en heefd nu maat 74 maar kan ook nog in heel veel dingen
aan in maat 68 maar maat 68 heefd hij wel al van af dat hij 7 maanden is dus best lang
maar hij zit wel iets onder de lijn maar ik ben zelf ook maar 1.64 lang
maar ik gebreuk wel luiers in maat 4 lijkt me gewoon lekerder zitten als het wat groter zit

gr stephanie

Hey,

Thijmen is vandaag, 12 nov, precies 5 mnd en hij is bijna 70 cm en 8,7 kilo. Ik denk dat hij wel groot is maar op het cb zeggen ze dat alles goed is, hij gaat precies volgends zijn curve.
Hij draagt nog maat 68, maar soms wordt het te krap, dan moet ik wel overstappen naar maat 74.

Groetjes, Ellen

Mijn mannetje is morgen 3 mnd. En sinds vorige week heb ik alles van 62 opgeruimd, en krijgt meneer 68 aan. Meisje van de puffclub weegt hetzelfde en zit nog in 56. Heb gewoon een lang mannetje.

Hoi!

Amy is  volgende week  5 maanden en heeft maat 62. Een paar dingetjes die klein vallen past ze ook in 68, maar heel veel is nog te groot. Ze zit precies op de gemiddelde curve lengte/gewicht (op het CB waren ze helemaal blij; ik ben alleen blij dat ze het goed doet), maar als ik de voorgaande stukjes lees, lijkt ze wat aan de kleine kant...

Groetjes,

Renate

Terug
Bovenaan