Welke kleidingmaat draagt jullie kleintje?

Daan is nu ruim 5 maanden in draagt maat 68 en soms al 74.
Meestal de shirts een maat groter dan de broekjes, omdat hij een lange rug heeft en anders vallen de shirts zo kort.
Pampers draagt hij maat 3, maar voor hoelang is nog even de vraag.

Liefs Saskia

Mijn kindje is nu bijna 11 weken. Ze was klein bij haar geboorte 47 cm en is bezig met een aardig inhaalslag.
Maar maatje 56 begint ze nu net goed te passen en veel van maatje 50 past haar ook nog hoewel niet meer alles. Bij sommige dingen is de hoofdopening te krap.
Heb al wel heel veel leuke kleertje maatje 62 liggen en sommige dingtjes heeft ze ook al aan. De winterjas en een lekker zacht pyamaatje

Hoi allemaal,

Oeps, schrik hier toch een beetje van, dacht dat onze dochter (nog steeds) aan de kleine kant was nl. Heb hier boven al eerder gereageerd en heb alle reaktie's daarna even gelezen. A.s. woensdag moeten we weer naar het CB en ben benieuwd waar ze nu zit in de curve, eerst zat ze met zowel lengte als gewicht onder het gemiddelde. Bij haar geboorte was ze zelfs maar 2540 gram! Vandaag heeft ze weer een setje
mt. 74 aan en zit goed, heel ietsjes te groot nog. Ook heb ik laatst een winterjasje
mt.74 via Marktplaats gekocht, de  adverteerder zei lekker enthousiast dat haar dochtertje hem de vorige winter had gedragen en van dec 2005 was, dus toen 1jaar oud. Onze dochter pas hem nu al (is bijna 5mnd)!!! Ze groeit wel ontzettend goed en drinkt goed en vlgs.mij is ze echt met een enorme inhaalslag bezig. Er wordt zelfs gezegd dat ze bijna 4 wkn te vroeg is geboren, maar dit geloven we nu echt niet meer hoor! (was via periode uitgeteld op 17 juni en via echo 12 juli en onze dochter is keurig op 17 juni geboren nl.). Oh ja, ze heeft maat 3 van luiers, Pampers of Huggies. Heb ik nu nog 2 1/2  pak van en ga daarna waarschijnlijk over naar maat 4 Huggies (heb lekker gehamsterd, was laatst in de aanbieding bij Etos, ha ha)

groetjes,
xx Roos xx

Hoi,

Dylano zit nog aan de 68.
Maar dat duurt niet lang meer hoor.
Hij is een half jaartje trouwens...

Groetjes Debby.

hoi dames,

mijn zoontje is nu 3.5 maand en zit vaak met broeken op de maat 74 en met shirtjes op de 68 en als dat te klein is vaak ook nog 74.
met rompertjes heeft hij maat 68\74.
zijn sokjes zijn in maat wat dan op de verpakking staat maar die zitten vaak te strak bij hem

groetjes saloua

@ Roos, net onder het gemiddelde van de curve? Maak je geen zorgen, Lotte valt er compleet af! Die bungelt onder de onderste curve. Hahaha.

Groetjes, Marisa

Hoi

Elize is nu 7 weken oud en draagt steeds meer maat 62. Het is nog een beetje groot, maar zit veel beter dan maat 56.
Mijn zoon Hjerre is 16 maanden en die heeft nu maat 86 en dat is vaak nog te groot en moet ik oprollen, maar 80 is weer te klein....Hjerre heeft bijna 5 maanden in maat 56 gehangen en zijn zusje is er dus alweer uit met 7 weken....

Groetjes Hanneke

mijn dochter is vandaag precies 5 manden en zit in 68 maar iik al veel 74 hoor een grote meid ze heet de lengte van pa

Terug
Bovenaan