Hoi allemaal,
Oeps, schrik hier toch een beetje van, dacht dat onze dochter (nog steeds) aan de kleine kant was nl. Heb hier boven al eerder gereageerd en heb alle reaktie's daarna even gelezen. A.s. woensdag moeten we weer naar het CB en ben benieuwd waar ze nu zit in de curve, eerst zat ze met zowel lengte als gewicht onder het gemiddelde. Bij haar geboorte was ze zelfs maar 2540 gram! Vandaag heeft ze weer een setje
mt. 74 aan en zit goed, heel ietsjes te groot nog. Ook heb ik laatst een winterjasje
mt.74 via Marktplaats gekocht, de adverteerder zei lekker enthousiast dat haar dochtertje hem de vorige winter had gedragen en van dec 2005 was, dus toen 1jaar oud. Onze dochter pas hem nu al (is bijna 5mnd)!!! Ze groeit wel ontzettend goed en drinkt goed en vlgs.mij is ze echt met een enorme inhaalslag bezig. Er wordt zelfs gezegd dat ze bijna 4 wkn te vroeg is geboren, maar dit geloven we nu echt niet meer hoor! (was via periode uitgeteld op 17 juni en via echo 12 juli en onze dochter is keurig op 17 juni geboren nl.). Oh ja, ze heeft maat 3 van luiers, Pampers of Huggies. Heb ik nu nog 2 1/2 pak van en ga daarna waarschijnlijk over naar maat 4 Huggies (heb lekker gehamsterd, was laatst in de aanbieding bij Etos, ha ha)
groetjes,
xx Roos xx