Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
levi is bijna 5 maanden (was wel 4 weken te vroeg) en heeft nu maat 68. Maar het ligt er ook wel een beetje aan hoe de kleertjes vallen hoor. Soms past hij ook wel 74 van shirtje.
Onze dochter iets minder dan 4,5 maand oud en de meeste kleding in maat 62 is haar echt nog te groot. Ze was bij de geboorte 2690 gram maar heeft het echt goed ingehaald want ze zit nu op de middenlijn in de curve. Ze past met sommige dingen gewoon nog in maat 56 al zijn de mouwen snel te kort. Ik hoop dat ze snel in 62 groeit want daar heb ik heel veel leuke kleertjes in. Als ik jouw stukje lees dan denk ik dus wel WOW die is groot hahaha.
x ing
hoi
anouk is van 28-6-07,en ze draagt nu 62/68.sommige truitjes van 74 maar dat hangt van het merk af.de maten verschillen soms toch wel wat.sokjes heb ik wel in grotere maten dan haar kleding,ze leeft op grote voet(net als haar ouders)haha.
gr petra
Als ik zo bij jullie kijk hebben wij ook een klein meisje.
Onze dochter is van 26 mei(was bij de geboorte 7 pond) en draagt nog steeds maat 68.
Sommige zijn zelfs nog te groot.
Maat 62 heeft ze helemaal overgeslagen en in maat 68 zit ze nu alweer zo'n 2 maand.
De laatste keer bij het consultatiebureau was ze zowel qua lengte als gewicht precies gemiddeld.
Rik is van 4 juli en draagt mt 68. Sommige (ligt eraan welk merk) is al te klein.
Rik is dan ook 7 kilo en 65,2 cm lang, want volgens het CB BOVEN de lijntjes is.
Om de vraag te beantwoorden va Jessica. Rik draagt PAMPERS MAAT 3.