Welke naam vinden jullie mooier?

Hoi ris,

leuk je reactie, ik vind kaylee en robine prima bij elkaar passen en net wat je zegt gewoon even kijken of je over 2 weken deze naam nog steeds mooi vind. Ik wel hoor... Ik weet van mezelf nog wel dat het moeilijk was om een naam te zoeken en de naam caithlyn hadden we al voor mijn zoontje en hebben we dus meegenomen, we hebben toen wel gekeken naar een andere naam en na 2 weken vonden we het toch niets en zijn weer terug gegaaan naar caithlyn. zo zie je maar.

Ben benieuwd hoe je er over 2 weken over denkt
laat het even weten

groetjes carreen
 
Hai Ris,

Ik vind Robine mooi staan, bij de naam van je eerste dochter.... Ik ben benieuwd wat jullie gaan beslissen.


Zelf ben ik er helaas ook nog niet uit...gelukkig heb ik nog even

Mniek31
 
Hoi Carreen,

Het is toch bij Robine gebleven.
Leuk he, we hebben haar al een tijdje zo genmoemd. Vond het trouwens wel vreemd om het kindje bij naam te noemen. Maar inmiddels ben ik er helemaal aan gewend en vinden we de naam nog steeds mooi.
Bij deze naam heb ik er wel een tijdje over na moeten denken als je het afkort. Dan wordt het snel Robje, en dat vond ik niet leuk, nu heb ik er zelf Roby op verzonnen. Dus daar heb ik nu ook vreede mee.
Onze beide moeders hebben de naam Elsabeth. Ik ben helemaal niet zo van dubbele namen en het vermoemen enzo, maar vond het wel toevalig dat hun beide zo heten. Dus waarschijnlijk wordt het Robine Elisabeth of Robine Elisa.
Persoonlijk vind ik het laatste leuker, wat moderner. Mijn vriend gaat voor het eerste. Maar daar komen we wel uit, dat wordt toch geen roepnaam.
EN zijn jullie er al uit??

Groetjes, Ris
 
O,ja ik moet nu officieel nog 11 weken. Ik ben vandaag precies 29 weken zwanger.
Erg leuk nu het zo dicht bij komt, we kijken er echt heel erg naar uit,dat onze Robine om mijn buik zal liggen, hihi.
En hoe ver ben jij?
 
Hoi carree, daar ben ik weer....
Ik zie nu dat jou dochter 14 september geboren is, dus jij hebt het er al lekker opzitten.
Hoe is je bevalling gegaan?
JIj kunt nu al lekker genieten van je kleine meid, leuk hoor, hopelijk gaat alles goed.

Ris
 
Terug
Bovenaan