Welke naam vinden jullie mooier?

Hoi,

Nu heb ik weer een probleem, ik dacht ik zal het eens even lezen, voelde me al vrij zeker van de naam Emma voor een meisje, maar nu zie ik Robine en dat vind ik echt helemaal geweldig, ga even mijn man mailen om te zien wat hij ervan vind, nu heb ik echt een dilemma!

En eh bedankt,

oh ja ik zou dus ook helemaal voor Robine gaan!

Groetjes Brenda

mv Jonathan en 17 wk zwanger
 
Hoi ris,

vind ik leuk om te horen dat je zo tevreden bent over robine, mijn dochters 2e naam is elisabeth, dus die vind ik leuk, maar elise is inderdaad wat moderner, ik zag net ook al een reactie dat iemand anders robine ook erg leuk vind, straks worden er heel veel kindjes geboren die robine heten

MIjn bevalling was een beetje onverwachts, want ik was pas 9 oktober uitgerekend. Met 35 weken en 4 dagen brak mijn water en na opname in het zh voor 4 nachten ben ik 2 nachten thuis geweest. Daarna benik op eigen verzoek ingeleid omdat ik het steeds enger vond en dat was met 36 weken en 3 dagen, toen had k dus helemaal geen water meer. Ben heet enthousiast begonnen. ( Sebastiaan is geboren met 35 weken en 5 dagen met hellp-syndroom en spoed-keizersnede) dus we zouden voor de natuurlijk manier gaan en heb bij voorbaat gezegd dat als de hartslag zou weg zakken ik gelijk weer een ks wilde omdat we die hartslag daling ook al hadden meegemaakt met sebastiaan. Infuus gekregen en ging goed, maar na 4 uurtjes waren ze helemaal weg. Geen ontsluiting en infuus iets verhoogd. paar uurtjes later valt de hartslag weg en komt de gyn binnen rennen en ga ik met super spoed alsnog naar de ok voor een ks. Gelukkig deed caithlyn het super goed en hoefde ze niet naar de kinderafdeling en mocht ze met mij na 4 dagen naar huis toe.

Dus dit was mijn bevallingsverhaal in een notendop. Ik hoop dat jij het niet zo hoeft te doen en gewoon op de normale manier met niet al te veel pijn kan bevallen van je dochter. Ben benieuwd wat het nu wordt elisabeth of elise. Wat is je 1e dochter 2e naam???

groetjes carreen en caithlyn 14/9
 
hee hallo,

Tjee, jij hebt geen leuke bevallingen gehad zeg..... Poe, ik hoop dat het nu wel goed gaat met je schatjes.
Ik hoop wel dat mijn bevalling normaal verloopt, we kijken er zo erg naar uit en het lijkt me vresselijk als je net bevallen bent en je kindje wordt meteen bij je weg gehaald.

Tja, Brenda, die hormonen.... Gelukkig hebben jullie nog wel even tijd om te beslissen. Een naam geven is erg moeilijk hoor,het kindje draagt het zijn/haar hele leven.

Mijn eerste dochter heeft maar 1 naam Kaylee. Zij komt uit een eerdere relatie van mij. Dus heeft ook een andere achternaam.
Ik weet ook niet of het straks Elisabeth of Elisa wordt. Maakt me ook niet zo uit, want haar roepnaam wordt Robine, hihi   .

Carreen, erg bedankt voor de tip

Ris
 
Terug
Bovenaan