Wens: zwanger in 2021

@Jessicaa: wat fijn dat je al zo snel voor je echo kunt! Super spannend, leuk!

@MamavanAiden: fijn dat je nu een doorverwijzing hebt (en vooral dat er geen wachttijd is ook!). Hopelijk geeft het snel duidelijkheid en kunnen jullie verder.

@Alyda
Ovulatie testen kunnen ook positief uitslaan als je zwanger bent! Misschien over een paar dagen toch nog een keer een zwangerschapstest doen als de ovulatie testen positief blijven!

@covo
Ik heb helemaal niks geplaatst nog
https://ibb.co/TT3B6TW
Maar dit zegt genoeg denk ik. Was afgelopen zondag.
De flinke temperatuurdip was dus de innestelingsdip en de bloeding een innestelingsbloeding. 
Moet zelf nog steeds aan het idee wennen, dat het eindelijk is gelukt!!! Dus niet naar het ziekenhuis. Zo fijn. Duimen dat alles goed blijft gaan natuurlijk 

Woohoo KimmieX!! Gefeliciteerd! Wat ontzettend goed, en wat fijn dat die onzekerheid over je temperatuur uiteindelijk goed nieuws bleek te zijn. Geniet ervan!

Ging goed! Alleen even hartje luisteren en de stand van mijn baarmoeder checken, volgende week weer een echo ?
Duurde verdorie nog een tijd voor ze het hartje had haha, zenuwslopend. Maar gelukkig was alles in orde!

Wij gaan ook beginnen om zwanger te worden ! Voor ons is het wel het 2e kindje maar de 1e keer hebben we er 14 maanden over gedaan dus ben nu ook benieuwd of dat we er weer zolang over gaan doen?

Terug
Bovenaan