Wens: zwanger in 2021

@Covo, heb heeel af en toe, de afgelopen 2 dagen, een klein beetje lichtbruinige afscheiding. Daar maak ik me nog wel wat zorgen over. Maar gaan vanavond even kijken naar een verloskundige en dan vanavond of morgenochtend direct even bellen. Die zal dan wel zeggen of het oké is of niet.
Tot dan houd ik me nog voorzichtig optimistisch ?
Iig heel erg bedankt dames!

Alyda, bij mij gaf mijn verloskundige aan dat mijn bruinverlies, tijdens 8 weken zwangerschap, nog prima van de innesteling geweest kon zijn. Dat kan blijkbaar zo laat nog vrij komen. Dus als het bruinverlies is, na die korte rare bloeding van afgelopen week, kan het best zijn dat je een late innesteling gehad hebt (bloeding) en nu daar de nasleep nog wat van hebt de afgelopen dagen.

Misschien nog even spannend, maar ik zou zeker positief zijn meid. Het zou, met name voor jouw gemoedsrust denk ik, wel fijn zijn als het bruinverlies op een gegeven moment ook gewoon lekker ophoudt.

Leuk hoor!

Alyda gefeliciteerd hoop dat het blijf zitten was het voor of na je NOD?
Heb zelf geen positief verhaal.over bloedverlies maar ik lees hier juist dat het wel positief uitpakt ik krijg er altijd een raar gevoel bij als ik dat lees maar ik ga duimen.dat het goed is en hopelijk kun je snel terecht voor een echo dan weet je het zeker 
Hier morgen echo om te kijken of de follikels goed groeien en snel een punctie en tp hopelijk komt nu echt dichtbij zo spannend

Terug
Bovenaan