Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag ook ongesteld geworden . Geheel andere klachten dan vorige maand en had er eigenlijk best een goed gevoel bij, maar helaas toch niet, beetje balen. Dan maar verder naar de volgende ronde, NOD op 29 april.
Baby uit liefde; bij mij nog 8 dagen en ik zit ook al in spanning, begrijp hoe je je voelt haha!
Ik ben de laatste dagen echt enorm opgeblazen en heb erg last van mijn darmen (rommelend, pijn, etc.), terwijl ik niet anders eet dan normaal. Geen idee of dat een signaal kan zijn, weten jullie dat? Ik hoop het zo!
Wat fijn om te lezen dat er weer een paar zwanger zijn! Gefeliciteerd!
Ik hoop dat de dames op de wachtbank ons binnenkort ook goed nieuws kunnen vertellen!
Ik wij hopen in 2021 zwanger te mogen worden van ons tweede wondertje ? onze zoon wordt volgende week 1 jaar. Hij is vorig jaar midden in de eerste corona lockdown geboren. Na een zorgeloze zwangerschap kwam een heftige bevalling die eindigde in een spoedkeizersnede. Bij de bevalling bleek de zwangerschap niet zo zorgeloos als we steeds dachten. Mijn zoontje was dysmatuur, de placenta was te klein en mijn zoontje had heel erg klem gezeten. Hierdoor was zijn start slecht en daar merken we nog steeds de gevolgen van (komt gelukkig allemaal wel goed hoor!)
Toch hebben we vertrouwen in een nieuwe zwangerschap en willen we heel graag een tweede kindje. Met hopelijk betere controles tijdens de zwangerschap en een betere bevalling en kraamtijd dan bij de eerste.