Wens: zwanger in 2021

Ik vind het heel vervelend voor jullie Caroline. Heel erg veel succes bij de volgende stap. Hoe voel je je nu?
 
Hallo allemaal!

Mijn naam is Samentha en ook wij proberen in 2021 zwanger te worden. Het zal ons 2e kindje zijn. Onze dochter is nu 11 maanden. Wij zij 8,5 jaar samen en hopen dit jaar ons gezin uit te kunnen breiden. Overmorgen al NOD dus ben zeeeeeer benieuwd. ?
 
Welkom Samentha! Leuk dat je meeleest en schrijft! En spannend voor jou deze dagen! Hoe voel je je?

Ik heb je aan het lijstje toegevoegd!
 
Bedankt covo en steefeef
Ik had er gisteravond wel even last van omdat ik toen al dacht dat het door zou zetten hele nacht onrustig geweest maar vanochtend was het alweer geland en met vriend lief gebeld en mijn vriendinnen geappt dat het mis was dus nu weer positief naar  het volgende avontuur gelukkig geen onderzoeken meer alleen vragenlijst voor intake invullen en dan krijgen we vrij snel bericht zei de gynaecoloog die we hadden dus nu afwachten 
 
Die onzekerheid is het ergst Caroline. ? Als het dan toch, dan liever gelijk. Hoewel ik vind dat je alle tijd moet/mag nemen rondom deze teleurstelling (wat jij het allerbeste weet waar je wel of niet behoefte aan hebt), heb je wel gelijk duidelijke stappen richting het vervolg gezet. De onzekerheid van deze maand is over, en op naar de volgende kans.

Ja die dubbele symptomen zijn altijd verwarrend Samentha! Je krijgt er hoop door, Maar tegelijkertijd weet je dat het ook de andere kant op kan wijzen ? We gaan van het positieve uit!
 
Ik heb vanmorgen nog een keer met dezelfde test getest. Omdat de lijn al zo duidelijk is, en ook al een beetje opbouwt, test ik hierna niet meer verder. Daarmee zou ik mezelf aan het twijfelen brengen, en dat wil ik niet. Ik ga ervan uit dat ik morgen mijn NOD zou hebben, ik twijfelde in eerste instantie tussen vrijdag of zaterdag.
Ik test zaterdagochtend nog een keer samen met mijn vriend met CB zodat we ook de weken kunnen zien. En dan laat ik het los en ga ik uit van een gezonde zwangerschap!

Ik blijf voorlopig heel graag meelezen in de groep, ik hoop dat jullie dat ok vinden? Het is ten slofte nog steeds vroeg, en als het onverhoopt (afgeklopt) toch mis gaat vind ik het fijn als ik dat bij jullie mag delen.
 
Terug
Bovenaan