Wens: zwanger in 2021

Ik zal me trouwens ook even iets beter voorstellen. Ik ben 28 en mijn partner is 33. Wij zijn 3 jaar samen en 25 januari gaan we geregistreerd partnerschap aan. 09-01-2020 heb ik mijn spiraal laten verwijderen met de gedachte dat het een jaar kon duren. Maar (sorry dames voor bij wie het niet zo makkelijk gaat) ik was binnen 1 maand zwanger. Nog gezellig carnaval gevierd en op 1 maart een positieve test in mijn handen. Ben tussendoor niet ongesteld geweest.
Zwangerschap verliep op zich prima. Met 32 weken hebben ze bij mij zwangerschapsdiabetes vastgesteld. Met precies 37 weken opgenomen in het ziekenhuis met het vermoeden van HELLP en met 37+1 (dag na mijn eigen verjaardag) ben ik spontaan bevallen van ons zoontje. Tot 5cm geen weeën gehad en na het breken van mijn vliezen binnen 3,5 uur bevallen.

Ik heb altijd geroepen dat ik 2 kinderen snel achter elkaar wil, maar ik wil mijn lichaam wel de kans geven om te herstellen 9 maanden op 9 maanden af. Dus over een half jaartje kunnen we het weer gaan proberen??
Ik hoop dat een 2e ons ook nog gegund is.

Heb je vragen dan mag je die altijd stellen.
 
Leuk dat je er bent Amberh! En je hoeft je niet verontschuldigen hoor. Super tof toch dat de eerste zo snel en goed ging (ondanks de hellp).
Hopelijk hebben jullie in de loop van dit jaar nieuws :)

Ik heb net de kruidvat early test gebruikt. Met twijfels toch gedaan, de twijfels omdat ik er niet zulke goede verhalen over lees. Maar goed, ik wacht nu lekker of er het weekend iets gebeurd. En anders heb ik inderdaad de kruidvat 2v5 liggen om als eerste mee te testen. Raden jullie aan eerst met cb te testen? De vorige keer heb ik dat wel gedaan en pas daarna 2v5
 
Ik zou de 2v5 gebruiken. Als hij positief is een cb wekenindicator doen. CB is gewoon belachelijk duur. Die andere kruidvat testen zijn vaak vals positief, dus deze kun je het beste niet gebruiken. Over een paar dagen gewoon nog een keer testen.
Een zwangerschap voelt de eerste weken aan alsof je ongesteld moet worden, dus geeft ook nog een lekker vertekend gevoel/beeld
 
Hoi gefeliciteerd  Aliceinwonderland nu voorzichtig gaan genieten 
Hier de menstruatie helemaal doorgezet dus om 9uur het ziekenhuis gebeld was onze laatste iui dus we worden doorverwezen naar het andere ziekenhuis voor de ivf behandeling en daar krijgen we nog bericht van 
 
Terug
Bovenaan