Wens: zwanger in 2021

Eeuwige twijfelkont hier.
Ik zei tegen mn vriend dat ik morgen een vroege test wilde doen. Toen vroeg hij weet je het zeker? Niks overhaastten en gewoon afwachten.

En nu, nu twijfel ik weer. Heb het idee ik word toch wel ongesteld en waarom kan ik niet gewoon tot na het weekend wachten. Ow ow??

Ben denk ik ook "bang" voor een negatieve test
 
@alyda dat van je LF is vreemd als hij idd zoveel verschilt. Heb je het wel eens gegoogled of aan een huisarts gevraagd of dat kan? Je positieve ovutest kan wel verschillen. Bij mij zit daar ook wel eens 2 dagen verschil tussen, maar dan is mijn cyclus ook gelijk 2 dagen korter of langer omdat m'n LF 2 weken blijft.
@steefeef snap de spanning. Ik denk altijd zo, door de weeks heb ik meer afleiding door werk als het negatief zou zijn. Aan de andere kant kan een vroege negatieve test nog wel positief worden omdat je te weinig hcg had en word je voor niks teleurgesteld..
 
@CoVo Dankjewel! Het is zeker spannend. Iedereen verklaard me voor gek dat ik zo snel al weer voor een tweede wil gaan. Ik riep een uur na mijn bevalling al dat ik nog een keer kon. ? Ik mis het zwanger zijn na 12 weken nog zo erg...
Ondanks dat hij 3 weken te vroeg geboren is doet hij het super en kan me geen leven meer zonder hem bedenken.
Op naar een 2e?
 
Steefeef, heb je je kunnen bedwingen? Ben benieuwd!
hier nog steeds rustig. Omdat ik niet helemaal weet wanneer mijn eisprong was.. weet ik dus ook niet mijn precieze NOD dag. Vandaag dag 10 na de laatste keer gezellig maken rond de vruchtbare dagen.. vanmorgen dus (6 dagen voor de uiterlijke NOD) een early test gedaan, waarbij ik kon zien waar de teststreep zit. Dus of het is heeeeeel licht, en heb geteld met de verkeerde NOD, of ik verbeeld me echt dingen.
bij mijn 1e zwangerschap had ik precies hetzelfde.... ? dus spannende 6 dagen zullen we maar zeggen.
 
Ik heb me niet in kunnen houden haha.

Uitslag was negatief. Nu weet ik ergens dat dat op dit moment nog niets tot vrij weinig zegt. Al vermoed ik wel dat hij negatief blijft en de menstruatie door gaat zetten. Ik heb besloten om geen vroege test te doen meer, en af te wachten of ik het weekend ongesteld wordt en eventueel maandag dan echt te testen indien er niets is
 
Terug
Bovenaan