Wens: zwanger in 2021

@neeltjeeee ik zie inderdaad ook de foto. Helaas als je een test uit elkaar haalt zijn ze niet meer geldig. Ik zie ook een streepje, maar zou morgen of overmorgen nog een test doen.
 
@liefsvan wat leuk ik zit ook op 3 dpo!! We moeten samen de tijd maar even uitzitten
@covo ben zo blij voor je, loopt mooi op!
@samentha jij ook gefeliciteerd ♡
@neeltjeeee ik zie ook een streep hoor, maar ik zou inderdaad nog even dokrtesten,  spannend hoor. 
 
Sorry Neeltjee, ik las over je post met de link! Ja hoor, ik zie een beginnende streep! Ik zou idd wel ook doortesten, om zeker te zijn.Maar voor nu genoeg reden voor een bemoedigende glimlach op je gezicht!! ?


Dank je Mandarijntje!! Ik hoop heel snel allemaal positieve testen in deze groep te zien van jullie allemaal! ❤️
 
@neeltje wat spannend! Fingers crossed! Ik zie wel een klein streepje hoor! Spannend!! @alice gefeliciteerd! Een streep is een streep en zeker als t ook op de normale test is ;) @steefeef wat jammer zeg! Hopelijk is er nog een kansje en heb je te vroeg getest. @amber welkom! Wel heftig zeg met die medische aandoeningen.  @caroline wat balen! En wat goed dat je gelijk actie hebt ondernomen. Hopelijk kunnen jullie snel terecht.  @samentha Gefeliciteerd!! Dat is inderdaad al een mooi streepje.  @covo die kan amper duidelijker hoor! Gefeliciteerd! En natuurlijk mag je lekker meelezen. Ben benieuwd hoe je zwangerschap verloopt.  @mandarijntje en liefsvan spannend dat wachtbankje! Hopelijk met positief resultaat. 
 
Hihi, dan Ben ik toch niet gek. Nog even geduld.
haha Amberh, ik heb de test bewust uit elkaar gehaald omdat ik het streepje niet op de foto kreeg, maar het wel zag :)
Bij mijn 1e zwangerschap begon het ook zo. Over 2 dagen nog maar eens testen als ik niet ongesteld wordt ☺️
 
@cjs bedankt! Ja opgenomen worden op je verjaardag is minder leuk, maar het verlate verjaardagscadeau (Milan) was dan wel weer leuk.
Helaas weten ze tot de dag van vandaag niet wat het is geweest. Het vermoeden is dat ik HELLP aan het ontwikkelen was aangezien ik verhoogde leverwaardes had, maar dat de spontane vroege bevalling mij gered heeft en het niet heeft doorgezet?
 
Liefs van en Mandarijntje, klopt het wel dat jullie NOD’s 3 dagen uit elkaar liggen dan? Of heb ik er een van de twee verkeerd in het lijstje gezet? Dan pas ik het even aan!

 
Terug
Bovenaan