Wens: zwanger in 2021

@CJS bedankt, wachten duurt altijd lang. Hoe gaat het deze week met je nieuwe eetpatroon? Lukt dat een beetje?
@Covo het klopt helemaal hoor. Ik heb helaas een kortere LF. Vandaar dat mijn Nod dan wat eerder is. 
@liefsvan ik weet het nog niet, maar over het algemeen kan ik me toch nooit bedwingen. Welke ronde ik zit is lastig te zeggen. Ben al sinds januari 2019 bezig. In mei 2019 een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Sinds december 2019 weer groen licht gekregen. Maar heb door pcos klachten niet iedere maand een eisprong. Dus ik denk nu ongeveer ronde 10? Ik welke ronde zit jij? 
 
Whoooow ik heb 1 dagje niet gelezen en gelijk weer veel in te halen zo te zien!!
@CoVo echt super gefeliciteerd meid!! Geniet er lekker van ?
en nog een zwangere in ons midden zag ik! Superleuk!
@carolinerkj wat naar zeg ?hopelijk is het met de IVF gelijk raak ??


hier volledig met een goed glas wijn geaccepteerd dat we naar de volgende ronde gaan... 
Wat kan een maand dan ineens lang duren hé ?
 
liefs 
 
Voor alle zwangeren gefeliciteerd! Op naar een gezonde zwangerschap?!
Voor iedereen met een negatieve test, super naar.. hopelijk vinden jullie snel de kracht om weer vol goede moed verder te gaan!
@cjs, kan er op Google niet veel over vinden, ha hebben we in overleg besloten om in juli heen te bellen mochten we nog niet zwanger zijn. Tot die tijd houd ik gewoon met ovu testen bij hoe het verloop is. 
Ben heel benieuwd naar deze maand, nog een paar dagen (vermoedelijk) en dan begint het eindeloze wachten weer. 
Wel afleiding op mn werk dus dat is heel prettig, maakt toch dat je er niet de hele tijd mee bezig bent. Al gebeurt dat onbewust toch wel. 
Merk dat ik het heel lastig vind om op iedereen te reageren, er zijn zoveel reacties, vandaar de, meestal, algemene reacties!
Succes iedereen en fijne dag vandaag!
 
Jaa leuk Alice! Nu kan het echt beginnen.
Hier ook weer een update van mij. Ik heb net toch de huisarts gebeld en wacht nu af of ik vanmiddag bloed mag laten prikken. Ik ben namelijk na mijn 2e negatieve test dinsdag ongesteld geworden, maar het is nu alweer gedaan met mijn ongesteldheid terwijl hij normaal wel 8 dagen aanhoudt. Eigenlijk was het maar 1,5 dag echt ongesteld. Drama, word helemaal gek van mezelf. Nu krijg ik toch weer hoop terwijl ik me al had ingesteld op ronde 3. 
 
 
Jessie wat verwarrend! Ik hoop dat je vanmiddag idd langs mag komen. Duurt het dan even tot je de uitslag hebt, of krijg je die direct? Zou fijn zijn om zonder onzekerheid het weekend in te gaan! Test je nog steeds negatief?
 
Proficiat aan iedereen die zwanger is! Ik ben net terug van de gynaecoloog. Mijn spiraaltje is eruit! Volgende week vrijdag is mijn eisprong en mijn nod is 5 februari. Maar mijn vriend en ik hebben dit weekend 'overleg' :), we vinden het best nog heel spannend. Voelt een beetje onwerkelijk op dit moment. Maar goed, ik ben ongesteld op dit moment dus mijn emoties zijn sowieso all over the place. 
 
Terug
Bovenaan