Wens: zwanger in 2021

Oh spannend jessieJm hoop toch dat het zwangerschap is voir jullie alleen ben ik dasr wel wat huiverig voor ik had ook bloedverlies in sept masr wel.3dagen positieve testen derde dag bloedgeprikt volgende dag uitslag zwanger 3week later echo zou 7w+2 zijn masr was niks te zien van een zwangerschap dat kwam heel.hard binnen bij ons omdat we er van uit gingen dat er iets te zien was bleek later een vroege miskraam te zijn geweest maar ik had er niks van gevoeld omdst het leek.op een menstruatie en ik altijd dacht dat een miskraam met krampen gepaard ging maar dat hoeft dus niet ik wil je dus behoeden op een erge teleurstelling als je er toch een beetje vanuit gaat dat het goed is 
Maar ik hoop met heel mijn hart dat het wel raak is ik ga voor je duimen last het maar weten als je meer weet ben erg benieuwf???????
 
Hier helaas een klein beetje bloed verlies begonnen. Kan dit nog van een eventuele innesteling zijn?
Al ga ik er vanuit dat mn menstruatie door gaat breken
 
@amber dat lijkt mij inderdaad ook minder leuk. Dan heb je wel veel geluk gehad zeg. 
 
@mandarijntje Haha zeker als je iets heel graag wilt. Het gaat eigenlijk heel goed. Het is beter vol te houden dan ik dacht en voel me veel beter. Minder opgeblazen, stoelgang is normaler, dus alleen maar pluspunten. Wel bizar en confronterend, gister hebben we eten besteld (burger met patat) en daar heb ik dan wel echt gelijk de hele avond last van. Een leer voor de volgende keer, hihi!
 
@alyda groot gelijk. Huisarts kan altijd nog en dan heb je in ieder geval een goed beeld te overleggen. 
 
@alice jeeej! Ook weer een spannende fase. 
 
@jessie jemig zeg dat geeft nog steeds niet veel duidelijkheid dan. Hopelijk kan je snel langskomen. 
 
@kat spannend! Veel succes met de eerste ronde!
 
@steefeef balen zeg! Een beetje bloedverlies kan volgens mij wel, maar wil je zeker geen verkeerde hoop geven. Hier inmiddels een duidelijke piek op m’n ovutest. Zowaar 3 dagen eerder als vorige maand. Klein feestje! Deze maand dan een menstruatie van 35 dagen en dat is voor mij echt netjes.
 

 
Snap ik, cjs! Zelf denk ik dat menstruatie door zet. Hae afgelopen dagen al het vermoeden maar je weet het niet. Het kan natuurlijk, maar het zou wel een wonder zijn als het weer na de eerste keer er voor gaan raak is.

Wat fijn voor jou CJS! Klein feestje mag ook gevierd worden
 
@steefeef zeker al zijn wonderen de wereld nog niet uit. Hoop wel voor je dat mocht het doorzetten en dat dan ook echt vandaag doet, zodat je verder kunt en niet meer half in onzekerheid blijft hangen. 
 
Ah fijn Kat, dat is achter de rug! Viel het je mee? Nu gaat het beginnen! Leuk hoor! Idd eerst gewoon lekker doen waar jullie je goed bij voelen, eigen tempo. Ik heb je NOD wel ingevuld, je staat erbij! ?

Ah SteefEef, ik hoop met je mee! En anders hoop ik op snel duidelijkheid zodat je door kunt. ?

Fijn CJS! Zowel dat je je zo goed voelt bij je voedingspatroon als dat je cyclus al iets naar voren schuift! Je NOD op het lijstje klopt dan nog steeds aardig toch?

Neeltjeee, heb jij nog verder getest?

Mocht Herfstbaby nog meelezen, hoe is het met jou? Je NOD komt ook dichtbij nu!

En daarna de 2e golf NOD’s die dichtbij elkaar staan! Spannend meiden!
 
@cjs @covo @carolinerkj thanks voor jullie reacties. Ondanks dat de assistente het over bloed prikken had, zei de huisarts dat ik het beter even kon uitzitten. Nou dan doen we dat maar ☺️ Hij zei ook dat ik over een week nog een keer kon testen, maar dan vertrouw ik er vanaf nu liever op dat dit een korte menstruatie was en richt ik me op de volgende ronde. Misschien ook wel beter voor de mentale gemoedstoestand haha. 
 
Terug
Bovenaan