Wens: zwanger in 2021

@mrisjex gefeliciteerd ?❤️ lekker hoor, zo vroeg al een positieve test.
@zwangeryes, wat naar voor jullie! Hopelijk kan je het goed verwerken en is de derde jullie gauw gegund. 

Welkom Zwanger yes, wat verdrietig te horen van jouw miskraam op 10 weken. Op die termijn hoop je dat het gewoon goed zit, en ik geloof zeker dat de klap dan hard aan komt. Gezellig dat je meekletst, ik hoop dat er snel een hartje achter je naam staat. ?

Wensje, de streep is zeker al duidelijk! Maar ik zou idd ook nog even doortesten en het wel gezellig hebben vaker nu. Grote kans dat hij wel in de buurt is!

Haha Poni, aan je vorige zwangerschap heb je dus ook niks qua ervaringen wat je voelde voor je NOD ? Noteer je ergens wat je iedere maand voelt? Een paar meiden in deze groep deden dat wel iedere maand en zo konden we goed zien dat sommige dingen idd vaker voorkwamen of juist niet. Je laatste week gaat in! ?

MTH, heb jij nog getest vandaag?

En Alyda en WensDJ, hoe is het met jullie?

Hier gaat het redelijk. Vanmiddag klein avocado ongelukje gehad op werk. Geen hechtingen of permanente schade in mn hand, maar wel een beste snee met als gevolg minimaal 3 dagen thuis. Hand mag geen druk mee gezet worden en niet te zwaar belast. Kortom, veel tijd, aardig wat pijn en genoeg tijd om jezelf de kop gek te maken..
Ben al een x aantal dagen misselijk met vlagen, erg moe in de avond en af en toe wat lichte krampen in mn buik. Heb woensdag en hele felle steek gehad ineens in mn buik. Vrij intense reacties op dingen. Maar dit alles kan bij mij ook heel erg duiden op aankomende menstruatie. Inmiddels ook weer licht buikpijn, krampachtig en doet me enigzins denken aan mn periode. Dus gok erop dat het er aan komt een dezer dagen..

Alyda, oef sterkte met je hand. 
Duim voor je dat het raak is nog eventjes afwachten.

Gisteravond toen ik naar de wc ging lag er een dikke witte sliert in mijn ondergoed met een klein beetje roze. Veder met afvegen niks te zien. Is er iemand die dit herkent? DPO 10 of 6

Een update van mij. Ik heb mijn smiley gevonden vandaag op CD18 en ben daar heel blij mee, want ik begon een beetje onzeker te worden dat ik hem nog niet was tegengekomen (1e keer dat we ovulatietesten gebruiken). NOD verschuift dan naar 13 februari. Vandaag maar even gezellig maken ☺️

@poni, dank je. Pijn is gelukkig wat afgezakt.
Ik heb wel eens een soort sliertje of propje van afscheiding, maar geen idee wat dit inhoud ?
Voor nu nog steeds wat stekende pijn rechts in mn buik. Licht rugpijn en die misselijkheid blijft maar aanhouden. Worden nog een paar spannende dagen?

Terug
Bovenaan