Wens: zwanger in 2021

Nou het rare is gisteravond had ik dan een beetje roze afscheiding en dat was het, zonet merkte ik met afvegen dat er weer ietsiepietsie roze erbij zat, heeeeel licht. 
Pff het kan 2 dingen betekenen, innesteling? zit nu op 11dpo of 7..
of mijn menstruatie begint 3 dagen te vroeg als ik van 11 DPO uit ga...
wat kun je je dan onzeker voelen. er zit niks anders op dan afwachten..

Ouch Alyda! ? Klinkt pijnlijk, die hand!

Wat maken jullie het spannend Poni en Alyda! Ik duim met jullie mee!

Wat fijn JessieJM!! Lekker in het weekend ook! ?

Spannend deze week voor veel dames!

Jaa ik begrijp je helemaal. Ik zit nu zelf op 12 dpo. Lf wisselt blijkbaar nogal, eerst 11 dagen, daarna 13 dagen, toen weer 11 dagen en afgelopen maand ineens 15 dagen. Dus heb geen idee waar ik vanuit moet gaan. Houd nu maar gewoon cyclus van 26 dagen aan, dat is meestal wel gelijk, dus zou dinsdag dan nod moeten hebben.
Het begint nu een beetje te voelen alsof menstruatie er aan komt, sinds een 1,5 uur ook wat duizelig soms. Maar ik vermoed ook dat ik me teveel focus op alles wat ik voel?
Beetje afleiding van werk was prettig geweest, maar helaas gaat dat dit weekend dus even over?

@poni dit heb ik na een aantal dagen na de eisprong ook gehad. Ook iets lichtroze maar daarna niks meer. 

Ik ben erg benieuwd wat mijn lichaam de komende dagen gaat doen. Ik ben in januari gestopt met de pil en daardoor alleen nog maar een ontrekkingsbloeding gehad. Wij gaan er dan ook vanuit dat er volgende week een menstruatie bij mij start. Maar ergens denk ik soms... hee zou het dan toch misschien iets zitten? 
Waar ik op dit moment echt een fijn gevoel van krijg is hoe mijn vriend er ook mee bezig is. Soms hebben we het over een naam die voorbij komt op tv of over zo'n lekker retro wiegje waarover ik droom. Heerlijk! Hopen dat het gauw zo mag zijn. 

Ik had vandaag weer een witte zwangerschapstest na de miskraam. Hiervoor waren er nog kleine streepjes. Dat is redelijk snel gegaan dus. In 8 dagen. Wel testen van 25 mg en niet van die vroege testen die 10 detecteren, maar het geeft wel hoop dat mijn lichaam binnenkort weer gewoon door gaat met de cyclus. 
Oei die avocado is toch zo gevaarlijk. Auw. 

@mrisje, wat een goed nieuws! 
@ poni, vreselijk dat wachten he ?
@alyda veel sterkte met je hand! 
@zwanger yes, wat verdrietig na 10 weken. Ik hoop met je mee dat je snel weer je cyclus hebt! 
@covo, ik heb dus nog niet getest ? en probeer dat dit weekend nog even vol te houden, terwijl ik eigenlijk helemaal niet kan wachten, haha. Maar vorige keer vond ik het zo'n teleurstelling, dat ik dacht misschien komt mn menstruatie nu ook wel weer later.. tot op heden nog niet ongesteld, als dat zo blijft ga ik maandagochtend testen, als ik het vol hou om tot dan te wachten ?

Toch denk ik dat bij mij me menstruatie 1 deze dagen gaat door breken. Gister was het nog roze kleur en vandaag met afvegen donker rood. 
Eigenlijk het zelfde als de laatste tijd voor mijn menstruatie ?

Terug
Bovenaan