Wens: zwanger in 2021

ja inderdaad misschien een vroege innesteling gehad! Bij me vorige zwangerschap had ik me eisprong al gelijk na me menstruatie

Je hebt nu in ieder geval een positieve test Mrisjex! ?

Vind je het fijn als ik je op het lijstje bij de hartjes plaats of wil je dat ik wacht tot je NOD? Ik weet bij hele vroege testen nooit zo goed of diegene dat al fijn vindt dus ik laat dat gewoon aan jou.

Hoi! Leuk om een beetje mee te lezen. Ik heb 22 januari een miskraam gehad met 10 weken en ben daar 'nog mee bezig' maar hoop snel door te kunnen!   
Wij zijn 27, we hebben 2 kinderen en dus nu bezig voor hopelijk een derde kleine :).

Welkom meiden! Gefeliciteerd mrisje!

Aikee echt shit! Hopelijk weten ze met bloedprikken meer.

Ik merk dat het wel snel gaat alle berichten doe me best om bij te blijven. Zonder er helemaal gefocust op te zijn en niets anders meer te doen.

Hier alles prima. Helemaal samen in de gloria dat we het aan het proberen zijn. Voor de ovulatie experts een vraag : ik zie echt een streepje betekend dit al eisprong of is dit nog te licht?
https://ibb.co/KLVyqFD

Groetjes

Mrisjex gefeliciteerd! Super leuk. 
Hier op het wacht bankje. Pff nog een week wachten  wat duurt het dan lang ? 
Merk wel dat ik steeds aan het denken ben voel ik iets? Heb in dit altijd rond deze tijd? Slaat natuurlijk nergens op ? ?
Bij de eerst kreeg ik de eerst zwangerschap kwaal pas bij 39 weken hahah. Ohnee niet helemaal waar. Heb alleen veel last van maagzuur gehad vanaf 12 weken ong tot einde 

Terug
Bovenaan