Wens: zwanger in 2021

Proficiat MTH! Wat een duidelijke test! Ik heb vrijdag mijn nod. De eerste week ging nog goed maar nu begint het afwachten lang te duren. Ik had mezelf voorgenomen om enkel te testen als ik donderdag geen bruinverlies heb. Dat begint altijd 1 of 2 dagen voor mijn regels echt doorbreken. Kheb vreemde klachten nu maar wil niet dat ze in mijn hoofd gaan zitten. Hoe doen jullie dat? Gaan jullie uit van 'het niet lukken' of blijven jullie hoopvol tot op een bepaald moment? Ik sta graag positief in het leven maar wil ook geen teleurstelling. 

Proficiat MTH

Kat, ik hou vol door mijzelf wijs te maken dat niets is.. dan kan ik maar blij verrast worden. 
Zelf vandaag menstruatie gekregen. Pas 10d na eisprong.. vorige cyclussen leek ik langere luteale fase te hebben..Heb een afspraak begin februari met gynaecoloog.  Ik blijf namelijk gevoel hebben dat er iets mis is. Heb nu al schrik...

Gefeliciteerd MTH! Hele mooi duidelijke test. 
Hier nog steeds donkere bloed verlies (beetje) stelt nog niks voor. NOD of  2 feb of 6.. (wisselde cyclus) 
Hopelijk is van een late innesteling ?

Bedankt allemaal ?
@kat dat is wel spannend!  Wachten duurt altijd lang he.. ik ging er zelf gewoon vanuit dat het niets was.. om indd teleurstelling een beetje te voorkomen, al heb je dat sowieso toch wel een beetje..  
@poni, bij jou ook spannend! 

Gefeliciteerd mht duidelijker kan bijna niet ?vorige week maandag tot dinsdagochtend piek gemeten denk dan dat 8 feb nog steeds mijn nod is maar weet het niet zeker is de eerste keer weer zonder hormonen deze cyclus en zonder iui  na een half jaar dus even slag om de arm meestal tussen de 23 en 28 dagen tijdens iui en zonder iui 25/28 dagen 

Terug
Bovenaan