Wens: zwanger in 2021

Goedemorgen dames!
Hoe is het met iedereen? Hier gaat het prima.  Morgen is m'n nod, kon het vanmorgen niet laten, toch een test gedaan. Tegen beter weten in met een normale test. Natuurlijk niets te zien. Of er zit niks, of de niet gevoelige test was gewoon te vroeg?Maar ik blijf geduldig wachten, lijkt niet alsof mn menstruatie door gaat komen, normaal heb ik dan nu al wel wat andere buikpijn. 
Moet vanmiddag soweiso nog even naar de drogist, dus neem ook direct maar even nieuwe test mee. Ben niet hoopvol, maar ook niet zonder hoop?

Dat blijft spannend alyda! Hopelijk over een paar dagen positief!
Mijn bloeding na de miskraam lijkt over te zijn, testen waren weer negatief. Dus wij gaan er weer voor. Ik ga gewoon testen zo rond 22 februari, afgaande op m'n normale cyclus. En dan elke week een keertje denk ik. Want ik weet natuurlijk ook niet hoe of wat mijn cyclus doet. Kan ook best een latere eisprong komen natuurlijk.  

Proficiat MTH!
Spannend hoor Alyda... 

Zanger yes... lastig inschatten is dat he? Ik zit in hetzelfde schuitje en heb werkelijk geen flauw idee of mijn cyclus weer als vanouds zal zijn. Heb de miskraam maar gewoon geteld als eerste menstruatiedag. We hebben ons voorgenomen om gewoon niet te testen na de voorspelde NOD en hier echt een tijd overheen te laten gaan. Wanneer er zich duidelijke symptomen zouden voordoen dan willen we wel testen, zijn die er niet dan wachten tot zo ongeveer de tweede week van maart wanneer er nog geen sprake zou zijn van menstruatie. 
Vooral om onszelf geen druk op te leggen en nieuwe teleurstelling te voorkomen. 
Deze week krijgen we uitslag van de HCG testen. Het zou mooi zijn als die helemaal op 0 staan. Dan kunnen we vol goede moed weer door.

Baby uit liefde, leuk dat het nu gaat beginnen voor jullie! Altijd leuk en spannend om te zien hoe je lichaam gaat reageren etc.

Halloweentje, heeft je menstruatie doorgezet? Het is zo vroeg! Ik snap idd dat het door je hoofd spookt dat je graag met de gynaecoloog wilt overleggen. Fijn dat de afspraak staat!

Poni ik hoop met je mee! ?

Je zit weer op de wachtbank Caroline! Hoe is het met de afspraak in het ziekenhuis? Stond die al gepland?

Ah Alyda wie weet test je morgen of overmorgen wel positief! Hoop het voor je!

Fijn dat jouw lichaam er weer klaar voor lijkt te zijn Zwanger yes. Zo’n nasleep kan best uitputtend zijn.

Ik was al benieuwd hoe het met jouw bloedtesten was Aikee! Deze week de uitslagen dus. Hoop idd dat ze weer op 0 staan, dan kun je het ook afsluiten. Anders blijft er zo’n vraagteken bestaan, en die onduidelijkheid is zo vervelend.

WensDJ en MamavanElyn, hoe is het met jullie?

Vond ik ook ja. Erg lastig wanneer testen nou goed zou zijn. Maargoed ik ga denk ik 1x per week testen na de 22e, totdat er een positieve test is of ik ongesteld word natuurlijk... 
Ik had jouw verhaal even teruggekeken snel, maar jij bent ook al een tijdje 'over tijd' half maart dan. 
Waarom had je bloedtesten? Voor de zekerheid, of omdat er mogelijk iets in de eileider zat? Ook weer spannend die uitslag

Hoi weer veel op het wachtbankje 
Spannend 
Hier vrijdag intake over ivf zoveel zin in maar er is ook nog kans dat het raak is spontaan maar daar gaan we niet van uit 
Ben benieuwd alyda of het raak is wel spannend dit 
Hoe voel jij je covo?

Nou en anders ik wel? straks eten bij mn zusje en zwager, wat afleiding dus dat is wel fijn. Ben nu al 3 dagen achter elkaar even gaan slapen in de middag, gewoon niet te vol te houden anders. Maar net wat ik al een aantal keer gezegd heb, ik focus ook veel te veel op wat er wel en niet gebeurt in mn lijf. 
Heb geen buikpijn of krampen, maar merk wel dat mn buik gevoelig is. Ik val bijv altijd op mn buik in slaap en dat was vanmiddag zeer onprettig. Maar ook dat kan beide dingen zijn.
Kortom ik weet pas wat als ik een positieve test zie of mn menstruatie doorkomt. Om gek van te worden haha. Waarschijnlijk woensdag pas opnieuw testen, of morgenavond indien niets doorkomt 

Wat veel gebeurd weer hier!

Mth, gefeliciteerd! Super leuk zeg ?

Vraagje, ik weet het gewoon even niet meer. Ik heb vandaag met cb getest en heb een smiley. Yeahh! Ben ik nu dan nog op tijd om kans te maken, indien we het vanavond gezellig maken?

Terug
Bovenaan