Wens: zwanger in 2021

Ja hoor SteefEef! Na je LH piek komt je eisprong na 24 tot 36 uur, en je eitje leeft ook maximaal 24 uur. Dus geen stress, veel plezier! ?

Alyda, ga je morgen testen? Of wacht je het nog even af?

Fijn Caroline, je intake komt er al aan! Ik voel me ok, maar de misselijkheid neemt toe. Ik weet beter dan daarover te klagen, maar ik hoop dat het niet te erg verder doorzet. De laatste week tot m’n echo is ingegaan, maandag de 8e is het zover!

@steefeef! Ja hoor zeker vandaag nog optijd. Sluit me aan bij @covo haar uitleg.

Ik zit op CD9 en heb de hele avond een zeurende buikkramp en ook al heel veel afscheiding. Nog niet heel waterig maar zou haast denken dat mn eisprong al onderweg is.... dan zou dat wel heel vroeg zijn al denk ik?

Vorige maand eisprong op dag 18 gevonden, toen voor t eerst ovu test gedaan omdat ik de maand ervoor mn eisprong niet goed kon opmerken.
Had in de planning op dag 11 of 12 te beginnen met ovu testen aangezien m'n cyclussen; 31-32-27-30 dagen waren... zouden jullie ook op dag 11 beginnen dan?

Liefs!

@covo, we hebben afgesproken woensdagochtend voor werk aan te gaan testen, mocht het morgen niet doorbreken. Ik ben echt heel benieuwd. 
@steefeef, zeker ben je nu nog op tijd. Mocht het bij ons raak zijn is het ook de avond van de positieve test gebeurd. 
@liefsvan, de laatste keer was je cyclus 30 dagen, toen je de positieve test had op dag 18? Ik zou persoonlijk 3 a 4 dagen voor mn lf beginnen, maar dan wel van je kortste cyclus. Dus idd dag 11 dan. Dan heb je denk ik grootste kans om er op tijd bij te zijn

@zwanger yes, wat fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan.  Ik duim voor snel positief nieuws!
@covo, spannend, al bijna de echo!! Hopelijk blijft je misselijkheid binnen de perken.  
@Steefeef, zeker op tijd dan nog?
@alyda, wat vreselijk spannend!! 

Ik heb afgelopen nacht geen oog dicht gedaan. Alleen maar liggen draaien en naar het plafond liggen Staren, geloof dat ik er in mijn hoofd echt enorm mee bezig ben geweest, het begint nu een beetje in te dalen haha

@liefs van, jouw cyclus is heel vergelijkbaar qua lengtes met de mijne. Ik begon ook op cd11 met testen en vond hem dit keer op cd18 net zoals bij jou de laatste keer. Lijkt me een prima startmoment dus :) 

Lekker bezig gaan nu dan Steefeef!
Haha MTh dat herken ik wel van mijn vorige zwangerschappen. Hopelijk kan je snel weer beter slapen ;)
Oei spannend alyda hè! Deze dag nog afwachten. Hopelijk breekt er niks door!  

En wederom ongesteld geworden! ?
Pff hoe lang zal het duren? 
Spoken nu allemaal dingen door me hoofd. Gaat een 2e wel lukken? Waarom lukt het nu niet zo makkelijk als bij de eerste ☹
Volgende NOD 28 Februari 

[quote quote=10403591]Vond ik ook ja. Erg lastig wanneer testen nou goed zou zijn. Maargoed ik ga denk ik 1x per week testen na de 22e, totdat er een positieve test is of ik ongesteld word natuurlijk… Ik had jouw verhaal even teruggekeken snel, maar jij bent ook al een tijdje ‘over tijd’ half maart dan. Waarom had je bloedtesten? Voor de zekerheid, of omdat er mogelijk iets in de eileider zat? Ook weer spannend die uitslag[/quote]
Inderdaad, wanneer ik tot in maart niet zou menstrueren en er een positieve test zou blijken, dan zou ik al even over tijd zijn. 
De bloedtesten zijn gedaan om HCG gehalte te bepalen en uit te sluiten of er sprake is van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Heb tot op heden geen telefoontje gehad, dus ga er vanuit dat het allemaal goed zit. 

Terug
Bovenaan