Wens: zwanger in 2021

Pannenkoekplantje, idd gewoon bellen zodra je daar zelf behoefte aan hebt hoor. Kan ook prima over een week of twee. Rustig aan, laat het eerst maar landen en echt worden ?

Hai Lissieoli! Hoe is het met jou? Ik heb mijn echo om 16:10. Wordt een hele lange middag haha.

@Covo ooh spannend pas zo laat in de middag!
Met mij gaat het prima hoor! Ik heb geen bruinverlies meer gehad en de misselijkheid begint te komen! Wat ik best fijn vind, aangezien en het dan meer echt wordt ofzo :) 

Hoi! Ik meld me hier ook graag. 
Mijn man (27) en ik (Marlies, 28) willen in 2021 heel graag voor ons eerste kindje gaan. Afgelopen vrijdag (5 februari) is mijn kyleena spiraaltje eruit gehaald. In de tijd dat ik mijn spiraaltje had bleef ik wel ongesteld worden, dus ik had verwacht dat ik over ongeveer 2 weken mijn menstruatie zou hebben. Nu verlies ik sinds zaterdag enorm veel bloed, dus ik twijfel nu heel erg of ik toch ongesteld ben geworden, of dat het een soort nabloeding is van mijn spiraal. Heeft iemand hier ervaring mee?
Verder vind ik het heel spannend om te gaan proberen. Ik heb adenomyose (en waarschijnlijk ook endometriose), waardoor het nog onduidelijk is of het ons op de natuurlijke manier gaat lukken. 
Fijn dat er zo'n topic is, ik zal zo eens even wat teruglezen van jullie allemaal!

Oh wat fijn Lissieoli! Ik kan me voorstellen dat het stoppen van het bruinverlies geruststelt, zeker als de kwaaltjes ook iets meer opkomen. Wanneer heb jij je eerste echo staan?

Gezellig MarliesBB! Spannend dat jullie ervoor gaan! Wat een leuke stap hé. Ik had zelf een Mirena spiraal, en had geen menstruatie tijdens het dragen ervan. Dus ik heb helaas geen ervaring met jouw situatie. Spannend idd hoe het gaat lopen bij jullie!

Hi dames, 
Even weer een berichtje van mij. 
Gefeliciteerd aan de dames met een positieve test. Super leuk.
Spannend dames die hun eerste echo binnenkort hebben. Zo leuk :)
Hier is mijn menstruatie weer voorbij dus we kunnen er weer tegen aan ronde 6! 
Gelijk een vraag: ik heb een bevolkingsonderzoek uitrijkje binnen gekregen, nu doet de huisarts op dit moment geen uitstrijkjes ivm de corona. Nu gaf ze aan dat je een zelf test kan doen, nu wou ik die aanvragen maar kan 14 dagen duren voor je deze binnen hebt. Maar je mag deze niet doen als je zwanger bent. Wat denken jullie? Deze ronde overslaan en eerst uitstrijkje? Of gewoon aanvragen? Misschien is het er wel binnen een paar dagen? Als het er binnen 14 dagen is zit ik natuurlijk net met dat ik ongesteld moet worden of net zwanger ben? Hmm lastig ? 

Hoi,

Poni, Ik zou het uitstrijkje gewoon aanvragen. Je kunt altijd nog besluiten om hem niet uit te voeren ;) de test is vast een hele tijd goed.

Covo, ik ben zo benieuwd naar je echo! Kan me voorstellen dat het een hele lange dag voor je is. Gelukkig is het al bijna middag!

Hi dames,
Als het mag zou ik ook graag meeschrijven. Het is voor ons de 1ste en we zijn 33 en 36. Mijn koperenspiraal is eind 2020 uitgegaan en nu de eerste ronde. Mijn menstruatie zou de 20ste denk ik moeten beginnen. Ik heb ovulatietest gedaan omdat ik toch wel graag wilde weten of ik het voel, en dat klopte met de dagen waarop ik dacht dat ik ovulatie heb. Wel fijn om te weten, ik had positieve test van cb op 5 en 6 feb. Ik ben er nooit echt heel erg mee bezig geweest maar nu we de keus hebben gemaakt willen we het toch wel heel graag. Nu pas besef ik me ook dat het allemaal niet zo vanzelfsprekend is...

pannekoekplantje, gefeliciteerd! Leuk zeg ?

Terug
Bovenaan