Wens: zwanger in 2021

Verstandig little sunflower. Dan heb je ook niet meer die continue hoop. Probeer het een beetje los te laten, ik hoop dat het lukt! En dan zien we vast weer eens een berichtje van je verschijnen :)
Kinderwens zo kwam ik hier ook binnen ja. Fijn zo kunnen delen. Leuk groepje :).

Verstandig little sunflower. Dan heb je ook niet meer die continue hoop. Probeer het een beetje los te laten, ik hoop dat het lukt! En dan zien we vast weer eens een berichtje van je verschijnen :)
Kinderwens zo kwam ik hier ook binnen ja. Fijn zo kunnen delen. Leuk groepje :).
En qua 'testmonster'.. ik heb 20 zwangerschapstesten in huis :lol:

Baby uit liefde dankjewel! Hoe is het met jou ?

Zwanger Yes ja het is inderdaad een fijn groepje. Ik hoop voor iedereen zo op een positieve test ☺️

@kinderwens,  met mij gaat alles goed! Hoop rond 13 feb  een positieve test te hebben. Maar het is natuurlijk een kleine kans (eerste poging na het stoppen met de pil) heb wel  het idee dat er van alles veranderd in mijn lichaam. Waarschijnlijk door het stoppen met de pil, maar wie weet.. 
Ik hoop zo dat het gaat lukken bij ons! 

Baby uit liefde  ik duim met je mee! De kans is misschien klein maar het is zeker mogelijk. Al wil ik je wel waarschuwen want zoals je zelf al zegt kan ontpillen ook een grote rol spelen in het mogelijk veranderen van je lichaam. Niet bedoeld om je hoop te ontzeggen want nogmaals de kans is er zeker. Maar uit eigen ervaring merk ik dat iets zo graag willen ook veel doet. Nog minder dan een weekje en dan heb je duidelijkheid. Hoop het zo voor jullie en iedereen in dit forum!

@kinderwens ik ben het helemaal met je eens hoor! Wij hopen het natuurlijk heel erg maar beseffen natuurlijk dat we net begonnen zijn. 
ik houd jullie op de hoogte! 

En mocht ik geen positieve test hebben, hoop ik wel ongesteld te worden. Dan weten we ook meteen dat het allemaal nig werkt. 

Baby uit liefde spannend hoor de eerste ronde. Kan inderdaad allemaal heel anders zijn zonder pil. Maar hopelijk is het van een zwangerschap! Kan ook natuurlijk! :D

Terug
Bovenaan