Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Spannend mandareintje. Ik spuit nu gonal f (geen clomid geprobeerd omdat dit mentaal sterkere bijwerkingen zou hebben). Van tevoren had ik ook al een (redelijk) regelmatige cyclus en elke maand een eisprong. Vandaar dat ik nu het gevoel heb dat alles het zelfde is als altijd. Maar ergens voel ik me ook veel meer hoopvol! Haha
spannend, bijna je nod! Ik hoop dat je symptomen gewoon wel echt zijn. Helaas zul jij ondertussen ook wel weten dat jeje lichaam je zo voor de gek kan houden. Stom is dat hè! Ik ga hard voor je duimen. Wacht je tot zondag met testen?
Sanngroen, Ook voor jou heel spannend! Ik heb geen ervaring met icsi of met oestrogeen spuiten. Heb je al iui gehad? Ik wens je heel veel succes! 

Net terug van mijn tweede echo. Er doen toch 2 follikels mee in de race, yes! Zaterdag 3e echo en hopelijk zondag of maandag de inseminatie. Duimen! 

Ooh wat fijn JoHanna!! Duimen dat er een blijft plakken. 
Maar inderdaad.. ook mijn lichaam doet gekke dingen. Ik wil tot zondag wachten met testen, maar ben helemaal hoopvol dat ik zwanger ben. Heb echt al een paar dagen constant steekjes in mn onderbuik. Voor mn gevoel kan het bijna niet anders, wel gevaarlijk want ik ben ook heel bang voor teleurstelling. 
Maar Clomid ergere mentale bijwerkingen? Nog nooit gehoord. En ik heb er geen last van gehad terwijl ik niet bepaald stabiel ben qua emoties.. 

Ja dat zei de gynaecologe en een vriendin van me had dat ook met clomid veel meer dan met gonal f. Ach ja, tot nu toe valt het me mee. 
Spannend zeg, al die symptomen! Ze zeggen dat veel vrouwen het ‘gewoon weten’ als het zo ver is. Knap dat je nog niet getest hebt. Ik ga duimen voor een positieve test op zondag ?

Mandarijntje, ik las dat je een negatieve test hebt, wat ontzettend balen!!! Bah!
Mijn iui staat gepland voor morgen. Gisterenavond de laatste gonal f gespoten en vanmorgen de ovitrelle. Sinds gisteren ben ik extreem moe en voel ik me grieperig. Zou dit ook door de hormonen kunnen komen? Ik heb nergens last van verder ( niet verkouden, geen buikpijn, keelpijn, hoofdpijn oid) dus ik vind het maar raar allemaal...

Mandareintje, ze zeiden dat zijn zaadkwaliteit em volume slecht was en dat het een kleine kans was deze ronde, hij had ook een grote operatie gehad dus waarschijnlijk daardoor. hij 0.2, geen idee dat de volume was of de hoeveelheid levende zaadcellen, gevraagd voor opheldering maar ze bleven een beetje onduidelijk. Ik moet 27 augustus ongesteld worden, ik ga er maar vanuit dat ik het wordt.en dat het in ronde twee wel raak is.wel willen ze 25 september al een gesprek voor eventuele  ivf.
Las ik nou dat je een negatieve test had, jeetje zeg, sterkte weet wat een teleurstelling het is en stiekem omdat je nu wordt geholpen hoop je extra erop. Je bent er veel meer mee bezig.
Johanna
Spannend morgen! Ben benieuwd,.en dan komt de lange wacht weken.
Pff duurt echt lang zeg na de inseminatie voor je gevoel dat je wat weet. Moet zeggen dat ik wel bijwerkingen had hoor van clomid en otriville, meer emotioneel.. maar goed alles voor een goed doel.

Een vraagje hoelang zijn jullie al bezig met iui ?

JoHanna klopt.. al mijn "symptomen"  klopten dus niet :-(. Op naar ronde 15 nu en IUI poging 2. Geen idee of de vermoeidheid door je hormonen komt, zou goed kunnen denk ik. Succes morgen met je IUI! Zijn het nog steeds 2 eitjes? 
Ymamay: dankjewel. Goh rot hoor die slechte zaadkwaliteit. Hopelijk komt het inderdaad alleen door die operatie en is het snel weer beter. Hoe sta je zelf ten opzichte van IVF? Wil je dat zo snel al?
Wij willen denk ik tot eind van het jaar IUI de kans geven en in januari IVF gaan doen (in combinatie met PGD omdat ik een genetische fout heb zodat ze die uit kunnen filteren). Nadeel is dat er dan veel minder eitjes overblijven.. 

JoHanna klopt.. al mijn "symptomen"  klopten dus niet :-(. Op naar ronde 15 nu en IUI poging 2. Geen idee of de vermoeidheid door je hormonen komt, zou goed kunnen denk ik. Succes morgen met je IUI! Zijn het nog steeds 2 eitjes? 
Ymamay: dankjewel. Goh rot hoor die slechte zaadkwaliteit. Hopelijk komt het inderdaad alleen door die operatie en is het snel weer beter. Hoe sta je zelf ten opzichte van IVF? Wil je dat zo snel al?
Wij willen denk ik tot eind van het jaar IUI de kans geven en in januari IVF gaan doen (in combinatie met PGD omdat ik een genetische fout heb zodat ze die uit kunnen filteren). Nadeel is dat er dan veel minder eitjes overblijven.. 

Terug
Bovenaan