Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Aaaah wat fijn @TaraTara! Nu gaan genieten!?

@daydreamer is de test negatief gebleven? Kop op hè ?? 

Wat fijn taratara, super leuk. En wat super dat je het hartje zag. Genieten ervan.
Hier de echo ook okey,we zagen weinig maar hetgene wat we zagen was goed. Dus een hele geruststelling. Over 2 weken na de vakantie een nieuwe echo. En hopelijk daarna ook naar verloskundige. 
En hoe gaat het verder met iedereen?
grt brabander

Wat zal dat een opgelucht gevoel geven @Brabander! Veel last van kwaaltjes?
Hier ben ik mezelf echt gek aan het maken ? vanochtend lichte steekjes in mn buik (6 dagen na iui). 7 dagen geleden dus de pregnyl gezet en wilde vanochtend perse weten hoever de pregnyl al uit m'n lichaam was. Pas na een paar minuten echt een heeeeeeeeeel licht streepje te zien dus gelukkig is het er bijna uit. Nu maar hopen dat volgende week er een donkerder streepje te zien is! Gekmakend dat wachtbankje. Krijg er een houten kont van ?

Hallo dames, 
Hier alles rustig. Maandag al de afspraak bij het nieuwe ziekenhuis voor ivf/icsi.
Daarna donderdag op vakantie dus even rust. Ook wel lekker. Wie weet wat er weer allemaal op ons af gaat komen daarna. 
Gefeliciteerd aan taratara en gebruiker. Geniet ervan ??
Liannee wat spannend....??

Hoooi dames!

Hoe is het met iedereen?
Pff ik ben mezelf echt zooooo gek aan het maken. Woensdag getest of de pregnyl uit m'n lichaam was, toen was er nog een tuurstreepje te zien. Vandaag is dag 10 (de maximale dag dat de pregnyl in je lichaam zit) en vanochtend op de test geen streepje meer te zien!
Nu zooooo hopen dat volgende week er weer een streepje te zien is. Hebben nu vakantie en gaan volgende week zaterdag weg. De vakantie zou niet beter kunnen beginnen.. Nog even afwachten dus.. Al die kwaaltjes die ik (lijk) te voelen maakt me zo onzeker ☹️
Liefs Lianne

Hoi dames,
Niet echt iemand actief meer hier ?
Hier eind van de middag ongesteld geworden, 12 dagen na iui..
Heb nu vakantie dus twijfel of we direct ronde 2 in willen gaan. Volgende week op de camping dus even overleggen met umcg of het precies eromheen te plannen is. Erg verdrietig maar m'n man die altijd erg hard kan zijn houdt me met beide benen op de grond. Niet altijd even leuk maar voor nu misschien wel even fijn in plaats van een potje te huilen ?
Hoe is het met jullie allemaal?
Liefs Lianne 

Wat jammer Lianne. Mannen bleven het toch heel anders he. Nu lekker van de vakantie genieten. Gaan wij ook doen. 
Heb 20 augustus de volgende afspraak. Krijg dan een hysteroscopie. 27 augustus uitleg en 2 september bij de arts voor alle uitslagedn. Bloed is ook al geprikt. Schat eind september de punctie... We vertrekken morgen op vakantie.  Gaan hier dus ook van genieten en dan zien we wel wat dit traject is gaat brengen...
Fijne vakantie 

Goedemorgen,
ik ben op vakantie dus vandaar iets minder actief hier.
hoe gaat het verder met iedereen?
lynn fijne vakantie en houdt ons op de hoogte van je ivf of icsi.
lynn is je ongesteldheid echt doorgezet want kan op dag 12 ook innesteling zijn geweest. Geniet van je vakantie.
grt Brabander 

Terug
Bovenaan