Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

Ik kom me toch weer melden hier. Even in t kort: 2 cyclussen geleden zou IUI1 starten, ging niet door omdat ik 4 grote follikels had. Maand erna ging het niet door omdat ik een cyste had op dag 1, die op dag 8 weg was en ik aan de andere kant een grote follikel had. Toch wilden ze geen IUI zonder de hormonen doen. Maar afijn, het is ons zelf dus ook niet gelukt om daar een baby van te maken.. dus nu start IUI hopelijk deze ronde. Vrijdag met Clomid 50 (ipv 100) beginnen. Duimen jullie mee voor meer geluk?

Zijn er hier nog dames die IUI doen en mee willen kletsen? Heb t gevoel dat ik de enige ben, haha.

Maar enfin, eerste fm gehad. Had 2 eitjes (16 en 11) en een mini van 8mm die waarschijnlijk niet meedoet. Ze wou hem eerst niet eens opmeten. Ik duim natuurlijk dat die nog meegroeit! Vrijdag 2e fm en zondag waarschijnlijk de IUI. Spannendddddd! Ben wel heel blij dat de IUI nu wél door zal gaan!

Hoi hoi,

Hier gisteren de eerste iui gehad, clomid dag 3 tm.7 geslikt, maandag echo, 2 follikels te zien van 23mm en 17mm, maandag middag otriville gespoten en gister inseminatie gehad, helaas was de zaad kwaliteit niet heel goed maar toch de gok genomen, nu afwachten tot ik ongesteld wordt..  spannend ! 

Ik heb gisteren mijn eerste fm gehad. Er was 1 follikel van 13 mm. De rest was te klein en zou niet meedoen. Ik lees echter bijna van iedereen dat er meer dan 1 eitje klaar ligt... de gynaecoloog zei dat het prima was maar toch had ik liever twee follikels gehad. Is dat raar? 

Spannend YmamaY! 1 zaadje zou genoeg moeten zijn. Hoeveel zwemmers had je man?
JoHanna Had je voor de Clomid zelf wel een cyclus en eisprong? Want anders kan ik me voorstellen dat ze eerst met lage medicatie en 1 eitje willen proberen of het lukt. 2 eitjes betekent niet 2x zoveel kans op zwangerschap. Vooral de kans op een meerling wordt groter. Dus 1 eitje is zeker niet erg hoor!!
Zelf heb ik zondag mijn NOD en vind het superspannend! Heb steeds krampjes en zere borsten nu, soms vaag misselijk maar vandaag niet meer... al die (valse) symptomen maken me gek! Ik wil het weten! Nu nu nu!

Zo fijn om deze topic te lezen. 
Ik dacht al wachtkamers zijn zo vol in het ziekenhuis kan niet anders dat hier ook aantal aankomende welwillende ouders zitten:)
Ik zit middenin mijn icsi traject. Ben momenteel oestrogeen aan het spuiten. Voor behandeling voor straks het echte werk gaat beginnen. Lees graag jullie ervaringen mee:)

Terug
Bovenaan