Wie begint er deze maand ook met iui. En zin om erover te kletsen?

En taratara al een test gedaan?
Ik mag maandag eindelijk voor de eerste fm. En hopelijk weer snel de iui. 
Doen ze dit bij jullie ook smiddags ?
Bij ons werd ook een percentage berekend de eerste keer. Dacht iets van 33%. Later door aanpassing van beleid kwam dit later uit. 

Hoi hoi,
Graag zou ik mee willen kletsen. Voor mij alleen niet de eerste keer. Ik ben donderdag weer gestart met mijn 4e iui.
Mijn verhaal bij de 3e iui was het raak. Helaas hebben wij de zwangerschap moeten beëindigen omdat ons zoontje ernstige aangeboren afwijkingen  had. Ik ben met 17+5 bevallen.
Na een telefoontje met goed nieuws( geen genetische afwijkingen) hebben wij weer besloten om te starten.
Donderdag uitgangsecho gehad alles zag er goed uit en ben ik begonnen met puregon spuiten. Donderdag weer terug op dag 10 kijken wat het allemaal doet. Weet natuurlijk niet of mijn lichaam hetzelfde reageerd als voor de zwangerschap.
Wij zijn beide 31 jaar en in augustus 2016 gestopt met de pil en met onze kinderwens gestart. We zijn onverklaarbaar onvruchtbaar.
Hopelijk voor iedereen snel een positieve test???

Hey gebruiker en Llyn, ik mocht inderdaad vandaag een test doen, maar heb hem nog niet gedaan. Tot nu toe nog geen enkel teken dat het eraan komt dus morgenochtend ga ik een test doen, spannend!! 
Welkom daydreamerrr, wat heftig voor jullie. Maar wel fijn dat jullie weer kunnen starten en dat het niet genetisch was. Spannend komende donderdag. Hopelijk reageert je lichaam er weer goed op en heb je binnenkort en positieve test. 

Jeetje Daydreamerrr, wat heftig! Ik hoop dat jullie snel weer zwanger zijn van een gezond kindje!
Ons percentage om op de natuurlijke manier zwanger te worden was maar 2% zei de gynaecoloog. En dat terwijl er dus niets te vinden was. Ik denk dat het grotendeels gebaseerd was op leeftijd (ik was 37) en de tijd die we al bezig waren (ruim 1,5 jaar). Maar goed, ik was dus de 4e IUI zwanger en nu ruim 40 weken! Ik wil maar zeggen, laat je niet te veel ontmoedigen! De gynaecoloog gaf bij ons trouwens wel direct aan dat bij IUI de kans veel groter was. Ik geloof 50% kans na 6 pogingen.

Normaal gesproken ligt de kans op een zwangerschap trouwens (indien alles goed is) op 15% per maand. Ongeveer 1 op 6 dus. De gynaecoloog heeft ook ooit wel eens gezegd: “Het kan best even duren voordat je zes gooit”.... Die percentages waar we het over hebben zijn dus niet per maand, maar het is de kans dat het überhaupt lukt om de natuurlijke manier.

@daydreamer, wat heftig om mee te maken. Ze zeggen als je net zwanger bent geweest dat je dan extra vruchtbaar bent. Dus wieweet ben je zo weer zwanger.
Wie heeft er ervaring met tarwekiemolie? Ik heb vandaag eentje genomen omdat het schijnt de innesteling te bevorderen. Maar ik ben benieuwd of jullie het gebruikt hebben.
fijne avond nog iedereen?

Welkom daydreamer. Wat erg wat jullie hebben meegemaakt. Gelukkig niet genetisch. Hoop voor jullie dat het weer snel raak mag zijn.
@taratara: oh spannend....duim voor jullie!
@tulipaa: dat geeft hoop. Heb inderdaad ook gehoord 50% na 6 behandelingen. Wat super dat het bij jullie gelukt is. Als je hoort dat er 2% kans is zakt de moed je in de schoenen lijkt me. Sterkte met de laatste loodjes en veel geluk met jullie kindje!
@gebruiker: ik heb er geen ervaring mee, wel veel over gehoord.  .

Terug
Bovenaan