Wie begint er nu ook net?

ik ben zo zenuwachtig van het wachten gister NOD maar niets gehad. vanmorgen test gedaan maar was negatief wel elke keer met vlagen misselijk of leeg gevoel dan neem ik 2 bescuits en gaat het wel weer dit heb ik nooit eerder gehad. zo irritant om niet te weten waar je aan toe bent en of je gewoon niet lekker bent of misschien wel zwanger. maar goed meer dan afwachten en af en toe test doen kan ik helaas niet 
 
Oh spannend Bossbess. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid!! 
Ik moet nu nog 1 weekje wachten voor mijn NOD. Probeer er maar niet al te veel aan te denken! En als me dit een dagje is gelukt dan begint mijn vriend er s’avonds wel weer over?. 
 
Hoi Dames, 
 
Leuk dat ik dit forum gevonden heb, fijn om jullie verhalen te lezen. Ik heb 11 juni mijn mirena laten verwijderen en op 30 juni ongesteld geworden. Ik ga uit van een normale cyclus, omdat dit altijd (uitzondering zijn op 1 hand te tellen) zo geweest is. Volgens de app zou ik dit weekend mijn eisprong moeten Hebben, we klussen er aardig op los ;-) want de leeftijd gaat voor mij een beetje meespelen (ben nu zelf 38 en vriend is 36). 
Mijn vriend is er erg kalm over, maar ikzelf speur het internet af en heb al zwangerschapstesten paraat liggen. Blij om te lezen dat ik niet de enige ben die hier mee bezig is :)
 
Groetjes, Renate
 
Hoi hoi!
Vandaag bij de huisarts geweest om mijn mirena spiraaltje te verwijderen. We gaan nu voor onze eerste. 
Ben zelf erg benieuwd wanneer mijn eerste menstruatie gaat zijn. Ik heb het spiraaltje nu +/- 5 jaar gehad, en daarbij ook niet ongesteld geworden.
Hopelijk komt alles snel op gang :)
Wellicht leuk om elkaar zo op de hoogte te houden!
En lady’s veel plezier en succes bij het klussen! 
Fijn weekend!
 
@Mouikebeth, wachten vind ik zo lastig. Gelukkig is iedereen er meer mee bezig tijdens het wachten, dan ze vooraf durfden te denken, dus het lijkt normaal, hihi! Voel je al gekke dingen? 
@Fren, leuk dat je erbij bent! Ik zit ook vanalles in te lezen. Waar zoek jij specifiek naar? Ik heb een focus op kamertjes op dit moment :p
@Bossbess, weet je al meer!!
@Ramoona, ik ben benieuwd wanneer je cycles goed en wel van start gaat! Heb je zelf een verwachting?
Ikzelf ben dus, zoals verwacht, ongesteld geworden. Maar gek genoeg twee dagen te vroeg en gigantisch licht. Het lijkt niet door te willen zetten. Ik had trouwens een stolsel, dus het is wel echt m'n menstruatie.
Ik ga meteen denken: al jaren regelmatig en sterk voorspelbaar, besluiten we om ervoor te gaan, gaat mijn lichaam afwijken van de norm. Ik probeer de verleiding te weerstaan om met ovulatietesten aan de slag te gaan, volgende maand. Ik moet een beetje vertrouwen hebben, natuurlijk.
Ik vind het wel al gek om alle klusdagen te weten. Zo van lieverd, plan eventjes op die en die en die én die dagen een momentje vrij. Je moet aan de pak! ?
 
 
@daantje... eerst was ik op zoek naar alle info over ovulatie bevruchting en innesteling... en ben nu geloof ik een halve gynaecoloog ? heb nu mijn interesse verlegd naar kinderwagens (waarschijnlijk kan ik straks zo als adviseur van de prenatale aan de slag ?). Over 2 weken zou ik weer ongesteld moeten worden of nou ja liever niet ? en dan zitten we in een hotel vlakbij een grote baby dump winkel. Heb met mijn vriend afgesproken dat als ik niet ongesteld wordt dat we dan daar ff gaan kijken.
 
Fijne dag allemaal ?
 
Goedemorgen meiden! :)
In mijn zoektocht op google vanochtend in bed kwam ik jullie tegen. Wij zijn ook net bezig, ronde 1, en ik wil me graag aansluiten en meepraten. 
Ik zal ons even kort voorstellen. Ik ben 26 en mijn verloofde, we trouwen 21 september 2018, is iets jonger, hij is 24. Ongeveer 2 jaar geleden hebben we besloten te stoppen met de pil. Na een tijdje een spiraal laten plaatsen en deze is er op 15 mei uitgehaald. Hierna meteen ongesteld geworden en toch nog even een condoom gebruikt omdat ik bang was niet in mijn trouwjurk te passen mocht het in 1 keer lukken. Sinds deze ronde toch ervoor gegaan :) Ik ben meteen begonnen met ovulatietesten omdat ik al zo lang anticonceptie gebruik dat ik geen idee heb hoe mijn cyclus eruit ziet. Gisterochtend had ik voor het eerst een positieve test :D 
Ik was eigenlijk op zoek naar een Whatsapp groep, ben zelf niet zo bekend met een forum. Is hier interesse in? 
Groetjes Michel
 
Terug
Bovenaan