@Mouikebeth, wachten vind ik zo lastig. Gelukkig is iedereen er meer mee bezig tijdens het wachten, dan ze vooraf durfden te denken, dus het lijkt normaal, hihi! Voel je al gekke dingen?
@Fren, leuk dat je erbij bent! Ik zit ook vanalles in te lezen. Waar zoek jij specifiek naar? Ik heb een focus op kamertjes op dit moment
@Bossbess, weet je al meer!!
@Ramoona, ik ben benieuwd wanneer je cycles goed en wel van start gaat! Heb je zelf een verwachting?
Ikzelf ben dus, zoals verwacht, ongesteld geworden. Maar gek genoeg twee dagen te vroeg en gigantisch licht. Het lijkt niet door te willen zetten. Ik had trouwens een stolsel, dus het is wel echt m'n menstruatie.
Ik ga meteen denken: al jaren regelmatig en sterk voorspelbaar, besluiten we om ervoor te gaan, gaat mijn lichaam afwijken van de norm. Ik probeer de verleiding te weerstaan om met ovulatietesten aan de slag te gaan, volgende maand. Ik moet een beetje vertrouwen hebben, natuurlijk.
Ik vind het wel al gek om alle klusdagen te weten. Zo van lieverd, plan eventjes op die en die en die én die dagen een momentje vrij. Je moet aan de pak! ?