Wie begint er nu ook net?

Nou zeg! Nu je het zegt.. ik weet ook niet hoe je een pb stuurt. Normaliter zie je wel ergens een optie daarvoor maar ik vind geen manieren. ?
Ik dacht even slim te zijn en een nieuw mail adres te maken waar iedereen hun telefoonnummer naar toe kan mailen, maar outlouk heeft problemen waardoor het (nog) niet gelukt is! Gmail pak ik niet omdat die dan in conflict komt met mijn zakelijke account.
 
Hoi! 
Hier ook aan het begin van nieuwe start. Januari besloten om voor een kindje te gaan. We hebben het een jaartje uitgesteld. In februari/maart laatste ring (ik gebruikte nuva ring ) gebruikt en dan hebben we tijdje met condoom gevreeën. Ik wou “hormoon vrij” zijn.  
Ik word er maandag 26 en mijn vriend is er 32.  
Dit wordt de eerste maand dat we er helemaal voor gaan, afgelopen 2 maand was het maar gewoon wat aanzien, maar nergens rekening mee gehouden. 
Wij doen het,meestal, dag om dag... soms zitten er 2 dagen tussen en soms paar dagen na elkaar. 
Normaal heb ik op mijn verjaardag mijn eisprong. Dus als het deze maand “raak” is... heb ik het mooiste verjaardagscadeau dat ik kon wensen ☺️
Groep app lijkt me inderdaad heel leuk! Dan krijgt mijn vriend wat rust... nu ben ik heel de tijd tegen hem bezig ??
 
groetjes! 
 
 
 
Goedenavond,
Een app groep lijkt mij super. @Laura heb je net een mail gestuurd. Jarenlang heb ik gedroomd van zwanger zijn/ kinderen krijgen maar nooit de juiste partner gevonden. Nu zijn mijn vriend en ik bijna 1 jaar samen en willen we er echt voor gaan. Mss denken jullie... owh is dat niet snel... ergens begrijpelijk maar goed over 2.5 maand word ik 39 dus wil ook niet lang meer wachten. Ik merk dat Ik er veel over wil praten, vriendlief ook maar is erg nuchter en wacht het allemaal wel af. Verder weet niemand het, zelfs mijn zus heb ik het nog niet verteld (vanavond tijdens een etentje moest ik mij inhouden). Dus heel fijn dat deze website er is enstraks ook nog een Whatsapp groep??  
Liefs?
 
 
@Daantje nee doe ik ook niet hoor! Er gebeuren nu zoveel dingen in mn lichaam, waar ik anders nooit last van heb. Over 3 dagen is mijn nod. Dus spannend. 
@Laura ik heb je een berichtje gestuurt. Lijkt mij ook heel erg leuk een app groep!! Moet hier altijd weer zoeken naar de berichten?
@Frenn, ook ik ben nog maar 13 maand samen met mijn vriend, alleen zijn wie iets jonger. Maar hij heeft al 2 meiden van 8 en 6. En zo wordt het leeftijdsverschil niet al te groot!
Ben zo benieuwd naar alle uitslagen die gaan komen!! Spannend
 
Ik heb je ook een mail gestuurd Laura... Ben op het forum nog wel een beetje anoniem hier, want niemand weet dat we aan het proberen zijn, maar de kans dat er bekenden in de groep zitten zal wel heel klein zijn (en anders houden ze vast hun mond wel haha)
 
Terug
Bovenaan