Wie begint ook ongeveer aan ronde 10?

Oh sorry meiden, ik bedoel niet met mijn zin leuk dat er zoveel meiden hier zijn dat ik het leuk vind dat jullie allemaal zolang bezig zijn hoor! ZO bedoelde ik dat echt niet, zo stom geschreven van mij!!!

Lieve meiden,

Helaas zijn mijn baal momenten nog niet helemaal verdwenen, heb vandaag wel een heel schattig poppenhoofdje afgemaakt, heb ik nog iets leuks om naar te kijken en me af te leiden. Ik stort me dan ook helemaal op het maken van mijn poppen zodat ik daar helemaal mee bezig ben en geen ruimte heb voor mijn drama rondom zwanger worden...

En om maar even lekker door te klagen, aan mijn vent heb ik ook heel weinig. Hij was gister avond bij een vriend en nadat ik had gezegd dat ik ongi was geworden zei hij alleen, vervelend... Eenmaal thuis, zeker 2 uur later slijmde hij wel wat meer, maar vragen hoe het met me gaat ho maar... Nu is hij alweer de hele dag de hort op en eigenlijk is het niet zo erg, kan ik elkker mijn gang gaan. Maar op deze manier sta je er zo alleen voor, wil mijn vriendin wel bellen maar die heeft het druk met haar pas geboren zoontje... Ach, ze begrijpt het toch niet, bij haar was het binnen 3 maanden raak, ondanks dat ze net als ik al 37 was.

Maar ach, we gaan maar mooie poppen maken en leuk aankleden bij gebrek aan een echte, hihi!! Kan wel bij de pakken neer gaan zitten maar dat werkt ook niet echt. We gaan bijna op vakantie, in ieder geval mooi op tijd van ijn ongi af, dat is een groot voordeel (hoewel het nog fijner was geweest als het helemaal niet kwam). Iedereen die met me meeleeft zegt dan leuk, ach op vakantie ben je lekker ontspannen en je zal zien dat het dan lukt... Nou ik reken nergens meer op, probeer me in te stellen op nog zeker een half jaar wachten...

Ga maar dit leuke hoofdje bakken, kan ik leuke kleertjes uitzoeken en dan snel aan zijn armen en benen beginnen..

Meiden, het komt wel weer goed met me maar tja de hormonen spelen nu een grote rol natuurlijk en dan lijkt alles veel erger..

Dikke knuffel Mylène

Lieve meiden.

Wat goed he om zo even lekker een eindje weg te kunnen kletsen met elkaar!
Natuurlijk is het helemaal niet niet leuk om hier te zijn onder dit topic maar wel een hoop steun aan elkaar...en begrip!

Babypoppenmaakster, gaat het weer een beetje met je? Toen ik je berichtje zeg schrok ik wel een beetje hoor. Vervelend dat je je zo down voelt. Alleen zijn kan inderdaad wel eens lekker zijn. Maar het is ook belangrijk om samen er over te praten...ook wat je dwars zit. Dat is niet altijd makkelijk maar wel nodig hoor.

Wanneer hebben jullie je nod allemaal? Ik heb de mijne rond 12 september.

x- vlinder

Ben ik weer.

Ik kan nooit niet zo goed onthouden wat iedreeen schrijft vandaar.

Gaaf joh Yvonne dat jullie lekker nog naar Italie gaan. Ben helemaal jaloers op jullie! Ga je naar de kust of de mooie binnenlanden in? Hoe is het verder met je? Leuk hoor een huis bouwen. Je hebt in ieder geval genoeg afleiding. Hopelijk houdt je nog wat tijd over straks om af en toe op het forum te komen kletsen.

Tot snel.

x-vlinder

ha meiden,

net terug van het werk en weer even gekeken. Soms lucht het ook gewoon op om hier je gevoelens neer te zetten. Mannen snappen dat niet altijd, maaar ja die hebben ook niet zoveel last van al die hormonen denk ik dan maar.

Gelukkig leeft mijn man meestal wel heel erg mee, maar ook dat is dan op het moment van de ongi en een dag later is het over. Ik kan dan vaak nog wel eens erg down zijn.

Op één of andere manier heb ik dat deze ronde niet.

We hebben het gewoon erg druk gehad en ik denk dat de RD's dan ook wel gauw komen.

Nou ik hoop maar dat we voor het einde van het jaar allemaal héééél gelukkig zijn en één troost; we zijn niet alleen.

Een dikke knuffel voor jullie allemaal

nina

Nog een keer.

Hoi Twinkel. Ook voor jou een berichtje hoor.
Wat een lieve knuffel!
Heerlijk om te kletsen met mensen die je gevoelens begrijpen. Alhoewel ik er ook regelmatig heel goed met vriendinnen over kan praten. Dat is wel fijn.

Hebben jullie dat trouwens ook van die lieve vriendinnen waar je het gewoon over zwanger worden kan hebben? Het fijne van dit forum vind ik dat je er altijd even op kan schrijven en dat je wat dieper op bepaalde onderwerpen in kan gaan. Dat kan ik met vriendinnen niet altijd.

x-vlinder

Hoi Nina.

Ben je er ook weer. Ik lees net dat je nog steeds niet ongie bent maar...je hebt al wel je nod? Spannend hoor. Houd je ons op de hoogte. Ik ga flink voor je duimen

x-vlinder

hoi vlinder,

Ja ik kan er met mijn beste vriendin heel goed over praten. Zij is ook een van de weinigen die weet dat we bezig zijn (al zo lang). Alleen net wat je zegt, je zegt niet alles. Helemaal om dat ze zelf een kleintje (9 maanden) heeft.

Ik wil haar ook geen schuldgevoel aanpraten omdat het bij hun zo vlot ging allemaal

Dus vind ik dit forum af en toe heerlijk!

gr. nina

Terug
Bovenaan