WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

hoi boefje ,
de eerste ronde en al zo ongeduldig haha ,
maar ik begrijp je wel hoor . Het verlangen is toch wel groot he !
Mag ik je een raad geven ? Ik zou toch wacten tot je NOD voor een test ? er is veel kans als je zwanger bent dat het toch negatief gaat zijn ( zelfs met zulke testen ) en dan zou toch nodeloos verdrietig zijn .
Liever een paar dagen wachten dan teleurgesteld te zijn . Maar dat is natuurlijk mijn mening , jij moet doen waar je jezelf best in voelt 8 Alvast vingers kruisen en hopen dat je hier de eerste bent met een zomerbaby !!!!!!!!!

veel liefs Lins

hey , waar is iedereen ?
Hier is het wachten begonnen , heb mij ei 2 of 3 dagen geleden gehad .
hoop dat mijn ventje het goed gedaan heeft haha
Hoe is het met jullie , ben best wel nieuwschierig !
Groetjes Lins

@zoetteke:

Spannend hoor, dat wachten.
Wat gaat de tijd toch sloom als je moet wachten(hoor mij nou, met poging 1). Voor mij is het poging 1, en dus helemaal spannend op wat komen gaat. Heb zelf het idee dat ik er teveel mee bezig ben. Zit iedere dag wel op internet te googelen etc. Heb ook het idee dat ik van alles voel in mijn buik en borsten. Maar of dit echt zo is, of dat het tussen mijn oren zit omdat ik zo graag wil weet ik niet.
Mocht het niet gelukt zijn dan weet ik in ieder geval wat me de volgende keer te wachten staat. En mezelf kennende zal ik er dan wat minder mee bezig zijn. Dan weet ik wat ik kan verwachten.
Ik ga er maar voor zorgen dat ik het iedere dag druk heb, dan kan ik er niet te veel over nadenken.

Zijn er meer mensen die ook ''denken'' dat ze iets voelen?
Of is dit echt  spanning van de 1ste keer, door te veel lezen/horen en bij ieder ''pijntje'' te denken dat het met een eventuele zwangerschap te maken heeft?

Ach ik zal er maar vanuit gaan dat het tussen mijn oren zit.

Hoi meiden,

Nou hier nog eigelijk heel weinig nieuws. Ik zit nu op dag 27, maar mijn cyclus varieert van 27 tot 39 dagen. Ik denk dat ik op dag 18, 19 of 20  mijn ei heb gehad. Maarja ook dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik voel echt helemaal niets op dit moment. Een paar dagen geleden was ik heel humeurig en steekjes in buik, moeilijk naar de toillet en winderig/ boeren. Nu helemaal niets geen dingen!

Ik word gek van het wachten , maar ben inmiddels al vaak teleurgesteld. Ik ga dus ook niet eerder testen dan vrijdag 3 oktober. Ik zou dan op dag 35 zitten. Verder wachten we het gewoon af. Mocht ik niet zwanger zijn dan hoop ik dat in zo snel mogelijk mijn menstruatie krijg. Dan kan ik weer verder naar de volgende ronde.

Het gekke is dat ik de vorige rondes echt vanalles voelde en nu dus weer helemaal niets. Echt geen touw aan vast te knopen.

Nou Boefje dus voor jou gaat het ook weer heel spannend worden aankomende weken. Ik zal voor je duimen.

Ik moet zeggen dat ik het nu wel heel vervelend vind om nog steeds niet zwanger te zijn.   Mede doordat een vriendin van mij nu sinds kort zwanger is. terwijl zij veeeeeeeeeeel later is gestopt met de pil. Ik ben wel heel blij voor haar en vind het leuk om het van dichtbij mee te maken, maar vind het wel heel erg frustrerend dat ik nog niet zwanger ben.

Maarja meer dan ons best doen en wachten natuurlijk kunnen we niet. Dit heb je nou eenmaal niet in de handen.

Ik wens alle meiden heel veel succes!!!!!!!! En jullie krijgen binnekort wel weer een update vanuit hier.

Groetjes,

MKO

Hoi allemaal
Sorry dat ik zolang niets van mij heb laten horen .
Heb een echte pechweek gehad !
Vorige week woensdag hevige spierpijn in buik , de dagen erna hevige krampen en steken in mijn buik zodat ik niet meer kon slapen . Nu krijg ik lichte krampen in mijn benen en kan ik niet meer naar het groot toilet. Ben dus doodop ! Bij mijn vorige zwangerschappen had ik geen kwaaltjes dus zal het nu ook wel niet van een beebje zijn . Je blijft er natuurlijk wel een beetje op hoopen he !
Ik lees dat het voor veel meiden spannende dagen worden .
Ik hoop dat het voor julie spannende maanden mogen worden ( 9 maanden welteverstaan haha)
groetjes en heel veel succes Lins

hoi dames,

hier is het al weer bijna zover. as donderdag 2 oktober mijn nod.
maar denk niet dat ik zwanger ben,
heb al zo'n gevoel van die rode duivels zouden best eens kunnen komen.
maar ja bij mijn dochter heb ik er elf rondes over gedaan.
dacht bij een tweede dat je er niet zo mee bezig zou zijn. niet dus...

mko  @ spannend dat wachten he?!
weet je al iets meer??
ben benieuwd!!

zoetteke @
dat is vervelend meid. hoop voor je dat je zwanger bent maar ja wachten duurt lang he!!
sterkte met alles

groetjes angela

Hoi allemaal! lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!
Ik ben 30, ga voor ons eerste kindje en zit inmiddels in ronde 7...Man, wat een gedoe! De hele dag gonst het door mijn hoofd 'zwanger zwanger zwanger'. O ik verheug me zo op een baby! Nu! Nee, ik weet wel dat je het niet voor het zeggen hebt, maar wat is het elke maand spannend.
Ik hoop op een vruchtbare maand voor ons allemaal, wat wordt het dan een geweldige zomer volgend jaar!
Liefs,
Julie

Hoi allemaal,

hehe ik wil ook wel een zomerkindje. ik ben 26 jaar en wij gaan voor ons 2de kindje. We hebben een jongetje van  bijna 3 jaar alweer. Dus van de zomer was ik al gestopt met de pil.  Was in 1 keer  raak werd alleen een miskraam met 9 weken, gelukkig gaat het weer een stuk beter met me. Ben net ongesteld geweest dus we gaan weer lekker klussen. Is mijn eerste ronde weer. NOD is 20 Oktober.
groetjes Donja

Terug
Bovenaan