WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier en herken me wel een beetje in het verhaal van MKO.
Heb mijn laatst pil op 3 sept genomen en was 6 dagen later ongi en toen 24 dagen later een klein beetje bloed van 2 dagen wel helder rood. Nu 31 dagen later nog niet ongi maar wel veel gerommel in mijn buik en erg last van mijn ontlasting (erg hard sorry hier voor)
Vanmorgen getest en helaas het was negatief.
Vind het allemaal erg raar zou ik nog aan het ontpillen zijn??? En als ik volgende week nog niet ongi ben kan ik dan nog een keer testen of heeft dat geen zin meer????

Liefs Hoopvol

hoi meiden,

grietje@ balen meid. maar hopelijk nu meer regelmaat en volgende maand meer geluk!!

hoopvol@ ik zou nog zeker de moed niet opgeven. je kan volgende week toch nog testen als je nog niet ongi geworden bent?
en ja je lichaam kan inderdaad raar doen nadat je bent gestopt   met de pil.
we horen het toch nog wel??

mko bij jou al wat te bekennen van de rd??
hier nog niks. wel spannend he??
morgen testen??

ik hoor het wel weer.
groetjes angela

Hoi allemaal,

Gister middag om 16:00 uur dan toch maar getest, want kon het niet meer houden van de spanning. Ik leg het op de vensterbank en mijn man kijkt erop. Zie ik in een keer tranen in zijn ogen. Ik kijken en ja hoor zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben 8 juli uitgerekend, dus een echte zomerbaby

Ik ga morgen nog een keer testen voor alle zekerheid, maar denk dat het wel goed zit. Het is immers een duidelijke streep.

Andere meiden. Heel veel succes. en je ziet het aan mij het gaat echt lukken!!!!!!

Liefs,

MKO

GEFELICITEERD MKO
ben erg blij voor je. Wat fijn zeg dat je zwanger bent.......!!!!!!!!!!
En ook nog een zomerbaby! Geniet er lekker van.

Nou ik ben nog niet ongi geworden maar heb verder ook  niet meer  bijverschijnselen alleen de dingen die ik al eerder noemde!
Wat kan wachten toch erg lang duren...............................!

liefs

Hoi,

Bedankt! Ja ik weet dat het wachten soms lang kan duren. Ik heb het volgehouden tot dag 33. We gingen smiddags wandelen met de hondjes en mijn man zei toen we thuis kwamen zullen we toch eens testen. Dus gedaan en zwanger! Vandaag nog een keer getest met een andere test en ook daar een mooie streep!

Helemaal gelukkig. We gaan het aankomende vrijdag vertellen aan de schoonouders en dan zondag aan mijn ouders. De rest laten we pas weten na de eerste termijn echo. Deze heb ik op 5 dec.

Heel veel succes!!!!!

Liefs,

MKO

MKO

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geweldig voor je.
Hoe voel je verder?
Lekker genieten van je zwangerschap samen met je man.
5 dec. al een echo , spannend hoor.

XXX. Tr.

hoi hoi

MKO GEFELICITEERD!! geweldig. geniet er lekker van.

hier nog niks. zit nu op dag 31. nog nooit zo'n lange cyclus gehad,
en ik voel nog niks , dat wil zeggen dat duidt op een ongi.
maar ik wacht nog ff met testen. ben bang dat ik te vroeg test.

groetjes angela

hey angela,

spannend joh! wanneer ga je testen??

ik ben soort van radeloos, zit op dag 44 en geen ongie te zien! heb dondedag afspraak bij de dokter...misschien heeft hij wat tips, heb geen zin om tijd te verliezen...

MKO van harte gefeliciteerd ,wat fantastisch

groetjes

Terug
Bovenaan