WIE GAAT ER VOOR EEN ZOMERBABY !

Hey Lins,

Dan kun je zeker dinsdag wel testen?? Tenminste, als er dan nog niets te zien is...
Wel spannend hoor...We leven met je mee!!

XXjes mij.

Hoi Lins,
Wat herkenbaar.
Zaterdag mijn NOD, maar nog niet aan het handje.
Wel misselijk met vlagen en zere borsten. Heb nog niet getest (net besteld)
Maar weet eigenlijk vanuit dat het raak is.
Maar ben ook als de dood dat ik mezelf voor de gek hou.
Ik ga dinsdag testen. Jij ook succes!
O ja dames, bij sensitest zijn de testen in de aanbieding omdat veel mensen een zomerbaby willen, haha....
Gr Anita

hey
bedankt voor jullie medeleven , doet wel deugd dat er mensen aan je denken !
Lesy : veel succes over 6 dagen .
Anita : laat je ons iets weten als je nieuws hebt ?
ben altijd nieuwschierig naar de anderen .

Aan alle andere meiden : nog geen nieuwtjes ?

Groetjes Lins

hoi dames

anita: zou mooi zijn als het raak is. heerlijk!!!

lins het wordt voor jou ook spannend he??!!!
hoop voor je dat de rode duivels wegblijven.

voor iedereen natuurlijk!!

en boefje hoe staat ie bij jou???

ben benieuwd.

ik ga weer aan de nieuwe ronde beginnen. ben vrijdagavond echt ongesteld geworden.
maar goed dan weet je het ook zeker.
op naar de volgende ronde.

groetjes angela

Hier nog niets te zien. Vandaag weer getest(tja, ik ben niet zo goed in het wachten, beetje ongeduldig), uiteraard WEER negatief. Had eigenlijk ook niet anders verwacht. Nu ga ik echt proberen om niet meer te testen. Zie vanzelf wel wanneer dat de RDtjes komen.

Iedereen succes met klussen en wachten, wachten en nog eens wachten.
Hopelijk hebben jullie iets meer geduld als ik.

Groetjes

Hallo ladies!  

Angela, ik hoop dat het deze ronde raak is voor jullie ;) Ook wel weer spannend om het weer nog een keer te proberen! Maar als je al een paar maanden bezig bent, lijkt het me zeker een teleurstelling.

En boefje, ook ik heb niet zoveel geduld hoor! Hoeveel dagen ben je nu over tijd dan? Ik wou dat het nu al zondag was, dan ga ik me 1ste echte test doen... SPANNEND!!
En trouwens eerder testen heeft toch geen zin, dus moet wel wachten ;( Bah....

Nou ja, er staat weer een nieuwe werkweek voor de deur. Maar ach, heb woensdag en donderdag lekker vrij. En als je werkt denk je ook niet constant "Zou ik zwanger zijn?". Mijn collega is ook aan het klussen dus kunnen we elkaar wat steunen!

Lekker slapen iedereen! Groetjes Iesy.

Hoi Lins,
Hoe staat het er bij jou voor?
Hier nog geen RD.
Hoop dat morgen de zwangerschapstest over de post komt dan ben ik uit de onzekerheid.
En de rest van de dames?
Gr Anita

Hee allemaal!
even een vraag; wat weten jullie over innestelingsbloedingen? Het is voor mij vandaag de elfde dag na mijn ovulatie en ik had vanmorgen wat bloed, maar moet pas vrijdag ongesteld worden. Ik heb nu al 7 maanden een cyclus van 29 dagen, maar goed, het kan naturlijk ineens anders zijn deze maand.
Wie o wie weet hier iets van?
liefs,
Julie

Terug
Bovenaan