Wie geeft nog BV

Hey Nessie,

Wat maakt het uit wat de schoonmoeder zegt..haha
Het is jou kindje en als hij bij jou en je borsten..haha in de buurt wil zijn is dat zijn goed recht!!
Ook fleskindjes willen trouwens in niet dagelijkse situaties graag bij mama zijn..niks mis mee toch!.

Ik kreeg van de week ook weer de gevreesde logeren vraag,, ben blij dat ik nog bv geef,,hebben ze geen argument tegenin..hihi

Gr MJ

Hoi MJ

Ja vreselijk he de vraag: Waneer hij nou eindelijk mag komen logeren!!
Ik werk niet en heb alle tijd voor de kids dus als het echt nodig is dan gaan ze uit logeren!!
En mijn man die vindt het niet zo een prettig idee dat de kids daar dan zijn omdat zijn zusje dan ook gelijk komt met haar 2 kids en voor je het weet gebeurt er van alles wat. En dat zegt ie dan ook tegen zijn mams! gelukkig maar!! Anders heb ik het weer gedaan!! hahaha
 Inderdaad als hij de tiet wil dan krijgt hij de tiet!!  

Liefs Nesie

Hoi,

Mijn dochter is 7,5 maand en ik geef ook nog BV.

Groetjes

helaas ben voor 3wk trug gestopt... zoonlief werkte niet echt meer mee en het kolven was 10x niks meer..

ik ben gestopt omdat ik nu nog niet veel irritatie heb.. was ik doorgegaanomdat ik me er niet bij neer kon leggen dan wel.. zoals bij mn dochter

nu 8mnd volledige bv en bij mn dochter bijna 7mnd (met bijvoeding)
toch om trots op te zijn toch???

baal wel.. vind het zooooooooooo leuk!!! en dit was de laatste dus dat gevoel krijg ik nooooooooooooooooit weeer hahaha manlief zegt jee waar jij ook al over nadenkt?! hahaha

voordeel is wel dak gewoon een wijntje mag drinken zonder te kolven en lekker weer alles mag eten!

vonden jullie het ook moeilijk??

x

Hoi,

Wat balen voor je..jammer als ze niet meer willen...
Ik vond het de laatste keer ook moeilijk om te stoppen, dacht dat het de laatste was maar gelukkig hebben we nu nog een mooi wondertje wat het gelukkig nog steeds heerlijk vind om bij me te drinken! Misschien ooit nog een 4e???
Maar het is zeker mooi 7-8mnd, hebben ze toch maar mooi gehad en de eerste 6mnd zijn allerbelangrijkste zeggen ze!

Gr MJ

Zoals mijn verhaal hierboven beschreef ben ik ook gstopt met voeden maar niet vrijwillig maar omdat meneertje niet meer wilden. Ik vond het verschrikkleijk en kon het maar NIET accepteren 2x had ik bijna geen voeding meer omdat hij niet meer dronk en toch heb ik het 2x volledig weer terug kunnen halen met fultime kolven. ik ben echt TE ver gegaan maar ik kon het gewoon niet loslaten. ik heb echt zitten brullen niet normaal meer. ik voelden als of ik gevaald had en hij niets van mij af wilden weten. Ook omdat zifjon weken lang gehuild heeft en dit het enigste moment was dat hij rustig was en tegen mij aan wilden liggen. Het was een heelrijk moment van rust samen dat dus afgelopen was. samen met de lactatiekundige en wijkverpleegster hebben we alles gedaan om hem toch aan d eborst te houden maar zij zagen ook op een gegeven moment dat dit niet meer ging. Maar ik moest de beslissing nemen, toen het kolven ook niet meer ging en ik helemaal op was van alle stress en verdriet is de knop omgegaan. Ik kan beter een vrolijke moeder met flesje zijn dan een moeder die wel borstvoeding probeert te geven en mijn zoon niet wil en zich alleen maar meer ging verzetten.

Dus ja ik vond het verschrikkelijk. maar heb heel veel geleerd en weet bij nr twee zal ik veel anders doen. geen speentje meer een flesjes afgekolfde melk meteen na de geboorte bijvoeden en alle tijd en rust nemen voor het voeden. Ach ja nu is Zifjon een heerlijk ventje en leert hij eindelijk om rustig bij mij te liggen en te knuffelen. want geloof me vanaf d egeboorte is dat weinig tot nooit gebeurd omdat hij dit niet wilden en altijd druk begon te bewegen. Poeh wat een verhaal maar emotioneel was het echt een proces om afscheid te nemen.

liefs van Mariska

p.s ik heb het toch tot 6,5 maand gehaald en alle problemen begonnen met 2 maanden al.

Mariska, ongelooflijk knap dat je nog zolang en met zoveel doorzettingsvermogen hebt ge(borst)voed! Maar als het niet meer gaat, dan houdt het gewoon op.
Bij mijn oudste ging het ook totaal niet, ik werd er zelf helemaal depri van (gevoel van falen). Gelukkig had ik een doortastende kraamverzorgende die zei: liever met liefde en plezier de fles dan met tranen de borst. Aan die uitspraak moet ik nog vaak terugdenken.
Ik ben dan ook heel trots dat Leah al 9 1/2 maand de borst kan krijgen, want het gaat hier ook niet vanzelf (moeilijke start), maar juist dan is het zo fantastisch om te zien dat m'n meissie al zolang de borst krijgt.
Geniet maar goed van het idee dat je ruim een half jaar zelf hebt kunnen voeden!

Terug
Bovenaan