Wie geeft nog BV

Hoi,

Ja ja nog steeds bv, nu alweer ruim 13mnd!
Vind het fijn en gemakkelijk, blijf gewoon doorgaan..haha
Wat leuk dat er hier toch nog een aantal nog steeds bv geven he!
Ik hoor het in mijn omgeving eigenlijk nooit dat er zolang doorgevoed word! Jullie wel??
Hij krijgt trouwens 3x per dag! en de laatste weken begint hij ook geintereseerd te raken in ander drinken, dus @hannah Gewoon afwachten!

Gr MJ

Ha, nou @ Mary Jane, er is dus nog hoop; wie weet gaat Leah ooit wel wat anders drinken naast de melk. Ik vind het ook erg fijn om het altijd bij me te hebben; ik vind het ook wel heel speciaal. Zo lang het goed gaat, denk ik ook niet aan afbouwen. Mensen reageren vaak wel verbaasd. Vooral omdat Leah nogal allergisch is, ben ik erg blij dat ik haar nog steeds kan borstvoeden.

zoon 1 is zelf na 18 maanden gestopt, zoon 2 is nu bijna 1 (1 maart) en drinkt nog bij wakker worden en slapen gaan, dus zo ´n 6 keer op een dag als ik thuis ben, en ochtend/nacht avond op werkdagen. Ook nr 2 mag zelf besluiten wanneer het genoeg is.

met 10 maanden ben ik gestopt met kolven op werk.
Leuk dat er nog zoveel langvoedsters zijn!

Hoi medeborstvoedsters,

Maris is nu ruim 10,5 maand. Ik voed hem nu alleen nog 's ochtens en 's avonds en bijna ook altijd nog een keer 's nachts. Dat gaat nu heel goed, maar een week geleden was hij heel hangerig en wilde alleen maar aan de borst. Daar heb ik toch maar niet aan toegegeven, omdat ik anders op mn werk met hele volle borsten rondloop (ik kolf niet meer). Maris eet nu ook heel goed ander eten, maar het drinken van dixap of water doet hij alleen maar mondjesmaat. Ik geef hem daarom ook nog een flesje opvolgmelk bij de lunch en die gaat er wel goed in.

Maris is sinds kort helemaal niet meer afgeleid tijdens het drinken. Ik heb vorige week zelfs met succes in een restaurant gevoed. Ik denk voorlopig nog niet aan stoppen, we vinden het allebij veel te fijn. Wel wil ik gaan proberen de nachtvoeding te stoppen, heeft iemand daar tips voor? (pap voor het slapen gaan helpt niet)

Groetjes Margriet, moeder van Maris 29-03-2008

Hoi,

Wat leuk dat ook jullie nog bv geven!!

Ik heb helaas niet echt een tip om nachtvoedingen af te bouwen! heeft hij niet genoeg aan een speentje op dat moment??
Hoelaat geef je de laatste voeding??
Kan me wel voorstellen dat je er vanaf wilt nu, zolang zijn die van mij nooit gekomen voor nachtvoeding gelukkig...
Hier lezen denk ik wel voornamelijk alleen de bv mama's, dus misschien kun je een topic openen, misschien hebben de andere wel wat tips...is het proberen waard toch??

Gr MJ

Terug
Bovenaan