WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai isa
nu zijn wij de enigen op de zondag.
ik hoop zo dat we allebij zwanger zijn mooi 2 smilies erbij op de lijst want die zijn nu in de minderheid. trouwens jou man kon aan jouw zien dat de pigment vlekken waren veranderd. nou jou man kent jou natuurlijk beter als jou vriendin toch.
ik hoop dat die steken van jou met zwangerschap te maken hebben en niet met je eierstokken.
liefs ci lo...

isa
jammer volgens mij lig je al in bed.
nou ik zal ook aan jou denken morgen en overmorgen toi toi toi voor ons.
liefs ci lo...

hai patricia
ik heb een cyclus van 28 dgn en heel soms word ik het een dag eerder.
deze keer hoopte ik dat ik het een dag eerder werdt dus op vaderdag.
ik zal je vertellen waarom bij mijn zoontje was ik zwanger vanaf vaderdag en bij mijn oudste dochtertje deed ik op vaderdag de test dus nod en de test was posi.
daarom hoopte ik dit keer dat ik een dag eerder ongesteld werd zodat de eerste dag van de laatste menstruatie weer op vaderdag zou vallen. ik dacht als dat zo is dan moest het zo zijn en ben ik weer zwanger. ik hoopte het en werd dus op vaderdag ongie grappig he.
liefs ci lo...

CiLo--> inderdaad heel grappig dat, dat zo loopt dan he? En wat zegt je man nu? denkt hij ook dat je zwanger bent of niet? en weten je kinderen eigenlijk dat er misschien weer een broertje of zusje bij komt? of heb je dat nog niet verteld? allemaal vragen jeetje haha.

Ik ga lekker op bed een dvdtje kijken en op mijn laptop tapas recepten opzoeken ga morgen gezellig met een paar meiden tapas maken gezellig met een wijntje erbij (nu mag het even mijn frustratie eruit hihi) en tot in de vroege uurtjes gezellig doen met zijn allen.

Isa Lente --> Het is ook heel raar hoe het deze keer met mijn ongie gaat. Hou dit ook zeker in de gaten. (Konden we af en toe  maar naar binnen kijken  wat er allemaal gebeurd zou wel makkelijk zijn) ja de 22e deze maand naar de gyn dus hopelijk meer duidelijkheid. en voor jou ook zondag je NOD samen met Ci Lo nou mijn gevoel zegt dat jullie allebei zwanger zijn dus TOI TOI TOI.

misschien nog tot straks

dus ik spiek straks nog even of er reacties zijn hoor

liefs
Patries

lieve patricia
ja mijn man zegt al de hele tijd dat ik zwanger ben.
mijn zoontje zeurt al vanaf mijn laatste zwangerschap dat hij een broertje wil.
toen ik weeen had van de laatste en met pijn op de bank lag zei hij krijg ik nu een broertje hierna. ik zo aaaahhhh hou op. wij wisten nl altijd wat we kregen dmv pretechos.
en wij vertelden ook altijd aan iedereen wat wij kregen alleen de naam zeiden we niet.
mijn zoon bleef maar zeuren om een broertje omdat hij 2 zusjes heeft.
ik wou al een hele tijd maar mijn man eerst ook wel maar omdat de laatste heel veel huilde wou hij het niet voor een hele tijd. ik en mijn zoontje steeds bij hem zeuren om nog een keer te proberen om voor een jongen te gaan. en de oudste 2 huilden nooit dus het hoeft niet weer een huil baby te zijn. toen is mijn man eindelijk bijgedraaid en wou het ook net zo graag als wij. maar dit is dan echt de laatste baby 4 is best wel veel in deze onzekere tijden. mijn zoontje vertelde op school al dat wij een kindje wilden en vraagt me nu elke keer wanneer ik me ga testen omdat hij weet dat als ik zwanger ben ik dan stop met roken. ik heb hem al gezegd zondag en dan krijgt hij een glimlach van oor tot oor. mijn dochter van 3 zal het pas gaan beseffen als ik een dikke buik heb denk ik nu nog niet echt als ik zwanger ben ga ik het haar wel vertellen zodat ze aan het idee went. zo heel verhaal.
liefs ci lo...

Oh wat leuk allemaal om te lezen, Je hebt volgens mij een onwijs leuk gezin gezellig met zoveel kids.

En je bent echt zwanger volgens mij het blijft maar in me hoofd hangen (zal wel raar klinken maar ik leef echt helemaal mee)

Ben je altijd huisvrouw/moeder geweest of heb je voor je kinderen had gewerkt?
Ik kan  niet stoppen met werken zeker wat je zegt tegenwoordig niet, je moet het echt hebben van 2 inkomens zeker als je gewoon leuk wilt blijven leven (in ons geval dan) en  ik kan het ook niet  denk ik. Ik wil echt me werk blijven doen vind het veel te leuk.

veel liefs
Patries  

voordat ik zwanger raakte werkte ik ook altijd.
maar toen ik zwanger raakte gingen ze raar doen ik had net een nieuwe baan ze waren super te vreden kreeg zelfs extra uren wat anderen niet kregen terwijl die er al heel lang werkten. alles ging goed tot dat ik zei dat ik zwanger was. ze maakten me alles moeilijker en gingen dingen zeggen wat niet waar was ze hebben me enorm getreiterd.
ik werd er overspannen van in lichte mate dan ik ging in de zietewet en mijn contract werd niet verlengd. daarna heb ik nooit meer gewerkt en wil het ook niet.
ik wil heel graag van mijn kids genieten.
liefs ci lo...

ja, je hebt gelijk ook misschien kom ik er straks nog op terug als het zover is dat wij een kind krijgen. Fulltime ga ik uiteraard niet verder maar wel parttime.

Wat vervelend zeg dat ze zo naar deden, dat hoor je wel vaker als ze horen de je zwanger bent nare mensen heb je toch he? Ik werk al 5 jaar voor deze werkgever en die zullen nooit vervelend tegen me doen als ik zwanger ben. Daar ben ik ook wel te mondig voor hoor.

maar ik ga even verder met me recepjes slaap lekker vast voor straks ik spreek je morgen weer

dikke kusss
patries

Terug
Bovenaan