WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hoi meiden,

Daar ben ik weer het is weer lekker weekend!!!!!!!!!!!!!! heb even gezellig geborreld op me werk. Eindelijk zijn de RDtjes gekomen kunnen we weer aan een nieuwe ronde gaan denken.
Het is nog steeds raar want ik werd vannacht wakker om 3:30 uur en had onwijs buikpijn en dacht nu wordt ik ongi heb snel paracetamol genomen anders val ik flauw (heb ik altijd last van) en ben toen gelijk weer in slaap gevallen gelukkig. Vanmorgen had ik weer nergens last van en vanmiddag op me werk kwam er slijm met bloed uit en nu weer niets IK HEB DIT NOOIT dus vind dit echt heel raar hoop dat het wel doorzet nu.

aangezien ik dus nu overtijd ben geweest en mijn cyclus dus niet meer klopt hoe reken ik nu precies mijn NOD voor de nieuwe ronde en wanneer is precies mijn "klusweek" ik ben het even kwijt.  Ik heb altijd een cyclus van 31 dagen en als ik er nu vanuit ga dat ik vandaag ongesteld ben dan is mijn nieuwe NOD op 10/8/2008 toch??
Ik kan niet meer helder denken.

Ik ga maar even alles terug lezen wat er allemaal gekletst is en meiden die ook op hyves zitten gezellig hoor ik  zal niet krabbelen over dit onderwerp uiteraard!!!

Ci lo ik leef helemaal met je mee ik denk iedere keer oh nog 2 dagen en dan ben jij uit die spanning

dikke kusss
patricia

even het lijstje vernieuwen.....

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7
4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!
6/7
7/7
8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje  negatief getest 8/7    11/7 RDtjes
9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje
10/7
11/7
12/7
13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje
14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje
15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
16/7
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje
17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje
20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje
22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje
23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje
24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje
27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje
28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje

lieve wijnie
wat spannend dat je op vakantie je nod hebt.
en flink klussen he vanavond en morgen als dat kan.
ik wens jou een hele fijne vakantie toe geniet ervan en ik benijd je dat je naar italie gaat.
veel plezier.

hai keetje
leuk om weer van je te horen.
die sensitest hoeveel dagen kun je die van te voren gebruiken?
en op welke datum ga jij hem dan doen?

lieve patricia
wat leuk dat je zo met me meeleeft.
nu duurt het niet lang meer voor mij morgen nog 1 dag.
jeetje wat hebben die 2 weken lang geduurt.

en jij ben je al ongie of is het nog steeds bij dat kleine beetje gebleven.
wat raar allemaal he.
ik kan me voorstellen dat je nu niet meer weet hoe je alles uit moet rekenen.
als ik jou was zou ik vanaf dag 11 tm dag 20 elke dag klussen en van die ovulatie testen doen. ik denk dat jou eisprong later is vandaar dag 20. misschien wel dag 25 voor de zekerheid.
en klussen kost niets.
liefs ci lo...

He Ci Lo!
Nog anderhalf dag!!!!  Joepie!!!
Spannend he! oh ik las dat jij al bijna een test had gedaan... nog anderhalf dag wachten!!!
Ik vind het nu ook wel best spannend..
Voel je nogsteeds alle kwaaltjes??? je bent vast zwanger meid!! echt waar ik denk het echt!
Ik zit nogsteeds in die tweesprong.. ik weet het niet.. ik blijf steken voelen onder in mn buik.. Ik heb 2 keer een cyste gehad bij mn eileiders en misschien voel ik dat ook wel.. Ik heb iniedergeval gevoelig eierstokken,.. ik voel ze gelijk als er iets is.
Ik hoop het niet en hoop gewoon dat er een ander levend celletje daar vastgekleefd zit die al druk bezig is met het vormen van een hartje en het geslacht! aaaahh Ik hoop het zo.
Ik merk nu toch wel dat ik niet meer zo nuchter ben.. Ik ben er nu toch veel mee bezig. Ik zag opeens vandaag dat mijn pigment vlekken toch iets donkerder geworden was.. en de zon heeft niet geschenen.. of beeld ik het me maar weer in. Volgens mijn man wel, volgens mijn vriendin niet.. IK WEET HET NIET MEER!!! aaah.
Wat maakt dit alles je toch onzeker.. niet weten of er iets mooi bij je binnen groeit.. Toch maar geen broodje filet american eten... toch maar wat extra fruit.. dikke stress dat ik vanmorgen mn foliumzuur vergeten ben...  
Ik ben blij dat ik morgen moet werken.. wel vroeg opstaan.. bah 6 uur.. moet om 7 uur beginnen namelijk..
Vannacht echt erg weinig geslapen.. denk dat het volle maan was. Dan slaap ik altijd slecht.. Vanavond maar weer vroeg op bed...
Succes meid... ik denk aan je morgen en overmorgen!! Duim duim duim..
groetjes
Isa  

Zo heb alles gelezen en ben weer op de hoogte, ja meiden die 25 miljoen is helaas niet in Rotterdam gevallen dus moet gewoon door blijven werken had €37,-- in de staatsloterij haha beter iets dan niets denken we dan maar.

Hoi Nat-->   Zal fysiek wel zwaar voor je zijn die oefeningen maar je doet het niet voor niets neem ik aan? duurt nog even voor je NOD maar blijf voor je duimen uiteraard.

Anoniem2008--> volgende ronde meer geluk voor jou hoop ik. Echt balen dat je ongi geworden ben gaan we gewoon samen naar wachtbankje augustus toch?

Bears--> Je bent allang aan het feesten op de bruiloft wou je een fijne avond wensen en preek je vast van het weekend nog.

Ramona--> Denk ook echt dat je zwanger bent. Met  alles wat je beschrijft moet het haast wel he meid. We duimen!!!!!

Sahiton--> wat lief dat je reageert ja het is rot dat het weer niet raak is deze ronde, maar 22/7 ga ik naar de Gyn dus hoop snel wijzer te worden waar het aan ligt voorlopig blijven we vrolijk door klussen. Hoe is het verder met je?

Wijnie81--> Hoi meid nou Flink KLUSSEN dan maar hoop dat het raak is voor jullie deze ronde. Enne...... een hele fijne vakantie!!

Chantalle1985--> Hey hyver, hoe is het met je meid? Geen last van kwaaltjes hoeft niets te zeggen dus hopen maar voor je dat het raak mag zijn.

Keetje80--> Nog 1 weekje voor je NOD spannend!!! zou het erg leuk vinden als er allemaal smilies op ons lijstje komen te staan (zitten wel een paar duivels tussen uiteraard maar goed kunnen niet allemaal tegelijk aan de beurt zijn toch.)

Ci Lo--> Ja ga maar flink klussen komende ronde wil het liefst geen dag overslaan ik heb genoeg ovu testen dus komt goed ik zie het wel hoor wat het wordt, ben er de afgelopen ronde zo mee bezig geweest dat ik het iets meer van me af wil zetten en maar gewoon afwacht wat het wordt. Het is in ieder geval geruststellend dat ik naar de Gyn. kan hoop dat ik snel duidelijkheid krijg. Ik hou dit weekend ons forumpje in de gaten voor jou, ben echt benieuwd! Ben je altijd op tijd ongi of heb je een wisselvallige cyclus? nou ik hoor het wel.

Voor iedereen een kort berichtje meiden succes voor de komende periode en ga jullie flink steunen, ik heb nu voorlopig toch even geen spanning (alleen naar de gyn dan)

veel liefs
Patries

Hoi Leepat,

Raar hoor allemaal. Eerst dat je zolang overtijd bent, negatief test en dan opeens 1 dag ongesteld word.Je zet dat het 1 "prop" was.
Misschien raar dat ik het zeg, maar ik zou het toch even in de gaten houden als ik jou was en als je hierna niet meer ongesteld bent, misschien toch nog een keer met de huisarts overleggen.
Is toch raar dat je zo lang over tijd was en dat je hierna maar heel even ongesteld bent geworden..
Maar wanneer mag je naar de gynocoloog? Vind je het spannend? Lijkt mij best spannend.
Hoe voel je je nu dan? En voelde je je wel zwanger of niet??
Nou ja doe maar rustig aan meid...
groetjes en sterkte

is er dan nu niemand meer online???????????
Dat is nou jammer... ik had wel even zin om te babbelen... helaaaaas.
Ik ga zo naar bedje... morgen weer vroeg op. Hoop dat ik nu wel de slaap kan vatten..

Terug
Bovenaan