WIE IN JULI NOD DEEL 2

lieve patricia
veel succes nog met je recepten en natuurlijk praten we morgen verder.
ik zal het  raar vinden als ik je niet sprak ik ben helemaal gewend om elke dag met je te beppen savonds als jij nog niet online bent zeg ik al tegen mijn man patricia zal zo ook wel online zijn en nathalie verwacht ik ook altijd nog even savonds.
hartstikke gezellig.
nou tot morgen slaap lekker.
heel veel liefs ci lo...

Hi meiden, ik ben weer bijgelezen (misschien dat jullie inmiddels alweer gekletst hebben, maar dat zie ik dan straks wel, hihih)

Leepat, heb je inmiddels al echt bloed verloren meis? Want van slijm met een beetje bloed erin is van menstruatie nog geen sprake meis. Dag 1 van je cyclus is pas als je helder rood bloed verliesd. Dus je kan je nod nog helemaal niet uitrekenen. Tenzij je inmiddels nu wel bloed hebt verloren. Welke dag zat je vandaag van je cyclus?

Wijntje fijne vakantie meis!

Ramona nu lekker weekend. Las dat je op kantoor zat te typen

Keetje heb ik ook langs zien komen, maar sorry meis kweet niet meer wat je hebt gezegd. Ohhh ja dat je nod nog een week duurt. Spannend hoor. Wie weet ben ij ook wel zwanger, net als je zus toch?

Isa jij samen met Ci Lo zondag jullie dag met hopelijk mooie smilie gezichtjes!
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Ci Lo meis, jij vandaag ook weer gezellig gekletst. Hoe is het met je rug?

Mijn paps kwam vanmiddag ineens plotseling langs, dus vandaar dat ik niet gezellig kon komen kletsen. Vanavond hebben we hier patatje gegeten met zijn 4tjes (mijn paps en mams en mijn vriend en ik natuurlijk) En toen kreeg ik telefoon van onze vrienden. Dat mijn vriendin erge migriane had toen ze thuis kwam en dat maar niet afzakte. Erg jammer, maar gaan nu gezellig ander keertje heen.
Misschien voor mijn lichaam ook wel ff goed. Meiden was echt kapot van fysio vandaag. Gelukkig niet echt plannen voor het weekend dat echt dingen moeten ofzo. Mijn lichaam moet echt aansterken dat weet ik wel.

Ik ben niet heel lang meer op, geen idee of jullie nog wakker zijn?

Liefs Nathalie

Hhahaha nou hier was ik hoor meiden
Beetje later dan gepland, maar moest eerst bijlezen hè
En ben best al wel moe. Liefs Nathalie

Weltrusten lieve meiden, tot morgen! Weer een dagje dichtbij onze nod!

Hoi Nathalie,

Nee het is nog steeds niet doorgezet bij mij ik wordt er echt onzeker van ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. het is alleen maar bruinig slijm(sorry voor de details) maar geen echt bloed hoor, zal misschien vannacht wel komen. ik zit nu op cyclusdag 35 en normaal is 31. Ik heb de hoop opgegeven dat ik nu zwanger kan zijn dat lijkt me dan echt een wonder namelijk. Nu maar hopen dat het echt doorzet dan kan ik opnieuw gaan tellen en gokken wanneer me volgende Nod zal zijn en het klussen wordt er nu ook niet makkelijker op denk ik ga wel ovu testen gebruiken. Nou verhaal is weer lang.

Gezellig dat je ouders spontaan langs zijn gekomen toch? lekker patat heb ik ook gegeten lekker makkelijk.

Ci Lo ik vind het ook gezellig 's avonds nog even kletsen met jou en Nat, Ik ben echt een avond mens en overdag kan ik echt niet kletsen op mijn werk dus moet het 's avonds inhalen. gezellig hoor!!!!!

spreek jullie morgen weer.

doei doei
patries

goejemorgen!!
hoest hier gesteld, zie dat jullie weer tot laat door zijn gegaan!
Gezellig!
Heb nog steeds nergens last van, en van ongeduld vanmorgen getest(heb ook echt geen geduld!) natuurlijk Negatief! Hoop nog steeds dat ik misschien volgende week positief test! Mijn nod is namelijk pas   15 juli! Spannend! En jullie succes morgen!
grtjes

goedemorgen meiden

vanochtend bijna getest ik heb echt getwijfelt maar was veels te bang dat hij negatief zou zijn. en dan was mijn hele dag naar de k**** geweest. en dan had ik weer een nieuwe test kunnen kopen.
nee mijn ochtendurine zit al in de riolering dus er is geen weg meer terug.
maar goed nog een dagje met spanning gelukkig ben ik niet de enigste.
isa zit nl in het zelfde schuitje.
nou ik ga even brood smeren voor mijn man en zoon en ik denk me zelf is wel beter he.
tot straks
liefs ci lo...

ben ik weer
ik heb met lange tanden zitten eten het smaakte me niet.
nu voel ik me weer niet super, maar ja ik moet wel eten anders word ik straks raar in mijn hoofd. ik ben zo zenuwachtig ik word er gek van had ik maar wat afleiding vandaag niets te doen. ik ga vanmiddag soep maken kijken hoe dat smaakt normaal vind ik dat heel lekker.
nou meiden ik hoor van jullie.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan